RELEASE: Raphie - Cravings

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
emoticoncheersey9.gif

Gefeliciteerd!

Je links doen het niet.
 
Ja leuk misschien een snippet van het nummer??

Quote van Kay Lippert aka Hardsequencer "Cravings on the roof of unhappiness":D
 
De links die je probeert te bezoeken werken niet meer:

"Je bent op een link terecht gekomen die niet meer in gebruik is. Dat houdt in dat het een heel ondeugende link was, die moest worden uitgeschakeld om verdere besmetting te voorkomen, denk maar aan hoofdluis."

hehe
 
Da's natuurlijk altijd ff afwachten, van online moet je volgens mij een hele hoop verkopen wil je er iets aan overhouden, maar ik hoop op sublicensing voor compilaties. (don't we all :D )

zitten nog een paar tracks en remixes in de pijp, dus blijven releasen en bulletins spammen op Myspace en wie weet :okdan:
 
ik vind het triest al die inet 'releases'.

enfin,ik wens je het beste natuurlijk.
 
ik vind het triest al die inet 'releases'.
enfin,ik wens je het beste natuurlijk.

ik had eigenlijk ook zo'n stoer zwart schijfje van min. 160gram vinyl verwacht :engel:

en ik had me nog zo voorgenomen om na t luisteren mn comments voor me te houden :P
 
Hihihi over smaak en kleur valt niet te twisten he.
Ik heb helemaal niet gezegd dat Raphie een slechte release heeft.
Ik zeg alleen dat iedere boerenlul een netlabel kan beginnen en releasen.
Omdat er nagenoeg geen stuiver nodig is om bv platen te persen.
Vandaar mijn opmerking dus.
 
Een release die alleen maar te downoaden is vind ik geen release.
Zo kan iedere boerenlul een label beginnen of wat uitbrengen imho.

wat is daar mis mee dan? zo kan iedereen tenminste toewerken naar een afgerond 'product'. Zonder vriendjespolitiek bij labels of geld.
Tuurlijk zit er veel shit tussen, althans, veel hetzelfde. Het gaat juist om die 1% (ofzo) die hierdoor juist wel te beluisteren valt.
 
wat is daar mis mee dan? zo kan iedereen tenminste toewerken naar een afgerond 'product'. Zonder vriendjespolitiek bij labels of geld.

Dat is zo maar de kwaliteit blijft wel beter omdat er ook eerst wel een redelik bedrag besteed moet worden aan mastering en persen etc.

Tuurlijk zit er veel shit tussen, althans, veel hetzelfde. Het gaat juist om die 1% (ofzo) die hierdoor juist wel te beluisteren valt.

Je heb toch ook geen zin om labels door te pluisen met veel crap?
Een beetje kwaliteit mag van mij wel (nee ik zeg nu niet dat alles kut is)

En ik ga niet zeggen of Rapie nu een goede track of slechte track gemaakt heeft.
Dit is absoluut mijn muziekstijl niet.

PS ik ga even een dikke drone preset maken (mits de sterren goed staan)

:mexico:
 
Ach jongens, ik denk maar zo, steek ik boven het maaiveld uit (en doe ik goede marketing) dan wordt het wat, vind met het kut, dan is die zo weer weg. voorlopig gaat het goed met de sterretjes en ik heb ook al een aantal promo requests gehad op m'n myspace, dus wie weet.

Onderaan de streep doe ik het voor mijzelf en om te delen wat ik leuk vind. Daar beleef ik lol aan. Verkoopcijfers is added bonus.
 
Back
Top