13 April: Sonic Planet @ Perron 55

equate

Ouwe rot
Lid sinds
12 januari 2002
Berichten
959
Locatie
Venlo
Komende zaterdag, 13 April is er wederom een Sonic Planet party in Perron 55 (Venlo).

Line Up:

LIVE: [ ZOIDS ]

ZOIDS is een tweemans-formatie afkomstig uit het Limburgse Venray. Stevige techno, in de stijl zoals we die kennen van Adam Beyer, Chris Liebling, Andreas Kramer en consorten. Hier en daar horen we wat uitstapjes naar Acid.


DJ's: [ EQUATE & FUNKY JO ]

Brengen vanavond weer een lekkere mix van house, tech-house, techno en acid.


VJ: [ KMKZVJ ]

KMKZVJ is goed aan de weg aan het timmeren in het club-circuit. Er staan hem onder andere gigs in het verschiet met niemand minder dan Ken Ishi !! We zijn er daarom ook trots op hem momenteel als onze eigen Resident VJ te mogen beschouwen ! Check ook zijn website: http://come.to/kmkzvj


En natuurlijk ook het Lounge Cafe en... terug van weggeweest; de cocktailbar !

hope to see ya'll this weekend at,

[ SONIC PLANET - a different dimension in dance ]
Saturday 13 April 2002
Open: 22.30 - 04.00
Tickets: 5 Euro presale, 6 Euro doorsale.
Address: Perron 55, Kaldenkerkerweg 55 Venlo
Info: 077 3516874 or info@perron55.nl
 
Was zeer relax! :)

Vooral ook die zus....
 
Die zus van die gozer op het podium met Sabotage T-shirt.. Maar goed....

Eventjes de setup van Zoids:

Roland MC-505, NuMark EQ ding, Yamaha AN200, Yamaha DX200, MAM 303 clone, Icon Design DSM-200 (!), ZOOM FX ding, Yamaha RS-7000, Behringer mengtafel.

Opmerkelijk: De MC-505 en de RS-7000 waren NIET midi gesynced.
 
Lekker ding..

Lekker ding..

Da was een lekker ding ;)

Maar goed.. op de een of andere manier leek het tempo nogal te 'zwemmen'.. alsof er qua sync iets heel erg mis was. Achteraf nog even nagevraagd.. maar zelf wisten ze nergens van.

Wellicht dat het iets te maken had met het feit dat ze twee losse setups gebruikten.
 
..huh?

ik dacht dat ze die dinosaurus als sync box gebruikten...toch?

;)

trouwens, zaterdag ook weer wat meegemaakt dat aan de irritatie top tien kan worden toegevoegd:

"lieden" die tijdens het optreden van de live act aan jou (de Dj) komen vragen "eej, draai es wat hardere meziek man" !

:confused:

grrrrrrrrrrrr....

...opzouten stelletje randdebielen !!

voor de rest was het wel weer ok...

equate.
 
Wat ook irritant is zijn gozers die op elke tel op de vingers mee fluiten of nog erger..... Gozers die een conducteursfluitje mee nemen en mee beginnen te fluiten.

ALS EEN ARTIEST DAT FLUITJE WOU HOREN DAN HAD DIE HEM ER WEL INGESTOPT!!!!!!!!!
 
inderdaad....

g#dverdeg#dver !!!

Zaterdag was er ook weer zo'n hersenloze stumper die te pas maar vooral te onpas op zijn vingers begon te fluiten...
Als het aan mij ligt komt ie er de volgende keer niet meer in !

Overigens...
het meest humoristische dat ik ooit heb meegemaakt is dat ze ooit tijdens aan live optreden van mij en een paar vrienden (ge-improviseerde acid met 303, 101, drumstation enz) kwamen vragen of we misschien ook iets van The Clash konden "draaien"....

:stupid

hoe achterlijk kun je zijn??

equate
 
"lieden" die tijdens het optreden van de live act aan jou (de Dj) komen vragen "eej, draai es wat hardere meziek man" !

Ik zeg "schoppen die lui"
 
ik kan me nog herinneren dat een meisje diezelfde avond aan ons kwam vragen of we niet een nummer konden spelen waarop ze kon line-dancen met d'r vriendinnen, want dat was helemaal in... :confused:

*zucht*...

daar sta je dan met je 303...
 
ach ...sjezus ja !

dan vraag je je toch ook af "waar heb ik het aan verdiend ?!"


nog een goeie:

"Heee hallo !!! 3 pils en unne cola !!"

...blijven staan roepen tegen de VJ

:Z

equate
 
Back
Top