• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Folktek Mescaline LXR drum synth

Gein

Gameboys a GoGo
Lid sinds
23 juni 2004
Berichten
642
Tijd voor wat nieuws, dus verkoop ik mijn Folktek Mescaline, super space modular instrument. Het is de V1 versie in het koper. Graag zou ik er €500,- voor hebben.
Verder te koop mijn LXR drumsynth + Bastl 60 knobs, met metalen behuizing en trigger expansie. €600 voor de combo.
Foto's op aanvraag
 
En omdat de volca modular zo goed bij de mescaline past met zijn kleine stekkertjes , mag deze ook weg. €150,- met nog in te bouwen midi kit erbij. Mescaline plus Volca = killer modular combo.
 
Hoi!
€450 voor de mescaline
€400,- voor de lxr
€175,- voor de 60 knobs
€€140,- voor de korg modular
 
Back
Top