• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MP7 / XV-5080 + DIF-AT interface

The Big Ear

Ouwe rot
Lid sinds
15 juni 2011
Berichten
693
Locatie
Augusta GA USA
Foto's hier:
http://modular.thebigear.be/#!album-42

Te koop:

E-mu MP7:
Helemaal in orde, bevat volgende expansiekaarten:
MP7 / XLEAD / Orch1 / PROM 1 -> is dus helemaal maxed - out.
Vraagprijs 400€, maar ik sta open voor een goed bod.

Roland XV-5080 + DIF-AT interface
De XV-5080 is volledig in -orde, werkt perfect. Komt met volgende uitbreidingskaarten:
SR-JV80-11: Techno / SR-JV80-02: Orchestral / SR-JV80-12: Hip Hop / SR-JV80-??: Dance
DIF-AT interface => Ik gebruikte de R-Bus interface met mijn RME soundcard. Direct 8 inputs via toslink kabel. Geen gedoe met audio kabels nodig!
Info over de DIF-AT interface hier: (R-Bus/ADAT interface)
https://www.roland.com/us/products/dif-at/
Aangezien ik dit steeds als een geheel gebruikt heb, wens ik dit ook als een geheel te verkopen. Vraagprijs: 600€, maar ik sta open voor een goed bod.

Aangezien ik aan het sparen ben voor een tijdritfiets heb ik geen interesse in ruil. Synths moeten niet weg, maar voor het juiste bedrag neem ik er afscheid van.

Mvg,
ToAd
 
Aangezien de tijdritfiets nu toch betaald is, mss sta ik toch open voor ruil: Moog DFAM/grandmother/mother 32... doe maar een voorstel.
 
Staat nu ook op 2de hands,,,

Roland XV-5080 + DIF-AT interface
De XV-5080 is volledig in orde, werkt perfect.

Komt met een Smart media kaart van 128mb

Komt met volgende uitbreidingskaarten:
SR-JV80-11: Techno
SR-JV80-02: Orchestral
SR-JV80-12: Hip Hop
SR-JV80-06: Dance
en 128mb SIMM geheugen om uw eigen samples in op te slagen.

Komt met de R-Bus DIF-AT interface => Via deze interface is het mogelijk om de 8 ouputs van de XV-5080 via ADAT binnen te nemen op uw soundcard. Geen gedoe met audio kabels nodig! De R-BUS kabel is inbegrepen, toslink kabels moet je zelf voorzien.
Info over de DIF-AT interface hier terug te vinden op de site van Roland.

Geen doos meer, wel de NL handleiding.

Geheel kan werkend getest worden...
 
Back
Top