• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland A-500 Pro, Roland EV-5, K&M 26772, VST's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Eclectus

for world peace
Lid sinds
11 oktober 2003
Berichten
593
Locatie
een illusie
Roland A-500 pro, 150 Euro
In perfecte staat met doos en originele toebehoren. Beste klavier dat ik ken, maar ik ben tiny gaan wonen en heb er geen plaats meer voor.

Roland EV-5 1.JPG K&M 26772.JPG

Bovenstaande is vrijblijvend te bekijken en testen te Hasselt, Belgiƫ. Bij voorkeur ophaling ter plaatse.

Fielding DSP Reviver, 15 Euro
Saturation plugin met uitsluitend positieve reviews. Ik heb echter genoeg alternatieven. Geen license transfer fee.

Acon Verberate (1), 15 Euro
Erg natuurlijk klinkende algoritmische reverb. Ik heb echter 2c Breeze en die kan alles wat ik nodig heb. Geen license transfer fee.

Ruilen kan! Ik zoek een midi keyboard of synth met 32 of 37 mini (!) toetsen. Ik ben ook op zoek naar een Presonus Quantum 2 interface.
 

Attachments

  • Roland EV-5 1.JPG
    Roland EV-5 1.JPG
    19,8 KB · Bekeken: 43
  • A500_1.JPG
    A500_1.JPG
    32,4 KB · Bekeken: 44
  • Roland EV-5 3.JPG
    Roland EV-5 3.JPG
    34,2 KB · Bekeken: 44
  • Roland EV-5 2.JPG
    Roland EV-5 2.JPG
    28,9 KB · Bekeken: 43
  • A500_2.JPG
    A500_2.JPG
    39,8 KB · Bekeken: 76
Ik wil eigenlijk bijzonder graag ruilen voor een Roland A-300 pro. Dat zou passen in mijn beperkte ruimte, en dan kan ik dit geweldige gerief blijven gebruiken!

Verder ook op zoek naar een DAW. Studio One Pro 4 of Bitwig 2.5 zijn welkom. Cheers!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top