• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Liefhebbers opgelet: Roland SP808 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

chiefrocka

Nieuwkomer
Lid sinds
18 februari 2012
Berichten
9
Te koop Roland SP808

Het is de originele versie, ik heb hem jaren geleden gekocht maar nooit echt serieus gebruikt.
De Roland SP808 wordt met name geroemd om zijn effecten en hands-on feel.
Ik doe er niks mee, ligt hier maar stof te vangen, als ik jou er blij mee kan maken dan hoor ik het.
Opisch prima in orde. Quote:
" Voor wie het nog niet weet, de SP808 is een loop-sampler en 4 sporen (stereo) multitracker ineen gericht op studio-productie en heeft daarom heel veel mogelijkheden.
De SP808 gebruikt geen RAM-geheugen, maar ZIP-schijfjes om samples en tracks op te nemen en af te spelen
16 rubber pads voor het opnemen/afspelen van loop-samples. De Loop-samples zijn stereo en je kunt er 4 gelijktijdig afspelen.
De loopsamples zijn uitgebreid te editten (inkorten, resampling i.c.m. effekten etc.). 64 banks geeft ruimte voor 1024 loopsamples.
De multitrack recorder kun je gebruiken voor het combineren van loopsamples tot een songs of om direkt op te nemen.
Tracks kun je samenvoegen (bouncen). Elk van de 4 tracks heeft zijn eigen eq/effekt-sectie.
Van de studiokwaliteit interne effekten kun je 3 componenten in realtime tweaken met de bijbehorende draaiknoppen. Via het effektenmenu kun je een effekt nog uitgebreider aanpassen.
Bevat een leuke virtuele monosynth en een step-sequencer. De step-sequencer kun je zowel gebruiken voor effekten als voor de virtuele synth.
Met de D-Beam controller kun je het geluid en effekten met handbewegingen "bespelen", een beetje zoals bij een theremin.

Prijs 250 euro. Op te halen in Rotterdam vanaf aankomende dinsdag.
 

Attachments

  • IMG_4466.JPG
    IMG_4466.JPG
    50,2 KB · Bekeken: 123
  • IMG_4465.JPG
    IMG_4465.JPG
    50,8 KB · Bekeken: 115
  • IMG_4469.JPG
    IMG_4469.JPG
    41,2 KB · Bekeken: 110
  • IMG_4468.JPG
    IMG_4468.JPG
    44,3 KB · Bekeken: 106
  • IMG_4470.JPG
    IMG_4470.JPG
    55,3 KB · Bekeken: 109
  • IMG_4467.JPG
    IMG_4467.JPG
    45,4 KB · Bekeken: 104
  • IMG_4471.JPG
    IMG_4471.JPG
    39,2 KB · Bekeken: 107
  • IMG_4472.JPG
    IMG_4472.JPG
    47 KB · Bekeken: 105
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top