• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse eurorack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Krek

Jungle of Wires
Lid sinds
13 oktober 2007
Berichten
2.442
Locatie
Randstad
Ik heb diverse eurorack modules te koop en ook mijn MDLR case gaat eruit.

MDLR performance case 6u 126hp dus in totaal 252hp aan ruimte met genoeg power. Is nog geen jaar oud, maar is voor mij toch net even te zwaar en te groot om mee te nemen. Ik zal later wat foto's nemen. €650,-

Noise Engineering Horologic Solum €125,-
Erica synths pico trigger €80,-
2hp mix €65,-
Doepfer Wasp Filter €45,-
Intellijel uStep €75,-
4MS SCM €120,-
Erica Synths pico drums €120,-
mannequins three sisters filter €290,- (iets meer dan gemiddeld rack rash, verder top!)
Antimatter audio sub Ring €200,-

alles in goede staat met originele power cable, van veel heb ik de originele doosjes nog.
 
Dit is er nog en komt wat bij...

Noise Engineering Horologic Solum €120,-
Erica synths pico trigger €75,-
Intellijel uStep €70,-
4MS SCM €115,-
Antimatter audio sub Ring €195,-
2hp hats: €95,-
 
Komt bij:
Strymon Magneto. In zeer goede staat. 2 maanden geleden gekocht. Komt incl. Doos, kabel en garantie. €575,-

MDLR performance case €600,-
Noise Engineering Horologic Solum €120,-
Erica synths pico trigger €75,-
Intellijel uStep €70,-
4MS SCM €115,-
Antimatter audio sub Ring €195,-
2hp hats: €95,-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top