• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

eurorack Vermona Fourmulator en Twincussion, Erica Black Hole DSP

G

Guest

Guest
alles mint en volgens mij heb ik van alle 3 de originele verpakking ook nog. komt in ieder geval netjes compleet met kabeltje, schroefjes, ringetjes....

Vermona Fourmulator €300
34hp super module, 4 LFO's met trigger output die je kan syncen aan interne of externe klok of aan elkaar, naast sync ook fase verschuivin, sum trigger output etc. echt de moeite waard.
erg mooie kwaliteit en ruim opgezet. 34hp lijkt groot, maar er zit ook veel meer in dan je denkt.

Vermona Twincussion €300
24hp zelfde mooie kwaliteit als de Fourmulator. dubbele percussie module (oscillator, vca, envelope en meer - dus zeer compleet en uitgebreid) - je haalt er echt alles uit. mooie set met de Fourmulator.

als et voor €550

Erica Black Hole DSP €160
14hp en ook een mooie robuuste module met heel veel bruikbare effecten die je ook nog uitgebreid kan moduleren. granular, reverbs, pitch shifting, delay, phasing, highpass filter en meer.

zoals gezegd, alles is 100% in orde, huisdier- rook- vlek- en krasvrij, gewoon mint.

foto's zijn ff binnen gemaakt - het is geen weer om naar buiten te gaan voor foto's.

evt. ruil: sommige verbos en/of wmd.




IMG_3072.jpg
IMG_3076.jpg
IMG_3075.jpg
 

Attachments

  • IMG_3077.jpg
    IMG_3077.jpg
    56,1 KB · Bekeken: 37
buiten foto's - als nieuw en perfect in orde, erg leuke combi maar ook los van elkaar de moeite waard

v2b.jpg
v1d.jpg
 

Attachments

  • v1a.jpg
    v1a.jpg
    105,6 KB · Bekeken: 41
  • v2a.jpg
    v2a.jpg
    101,2 KB · Bekeken: 37
  • v1b.jpg
    v1b.jpg
    104,2 KB · Bekeken: 37
  • v1c.jpg
    v1c.jpg
    58,7 KB · Bekeken: 40
  • v2c.jpg
    v2c.jpg
    59 KB · Bekeken: 43
ok, twincussion en fourmulator gereserveerd en black hole dsp weer beschikbaar ;-)
 
de vermona's zijn weg. black hole dsp in top staat, erg goede, bruikbare effecten - stereo in en uit, plenty modulatie €160
 
:slotje: mag deze op slot, denk niet dat iemand m nog ziet en ik ga nog wat wegdoen, maak ik n nieuwe draad. bedankt.
 
Back
Top