• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ADAM S2X set, Moog Grandmother, BubbleSound Sem 20 VSF, Intellijel uJack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dijk1983

Stamgast
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
269
ADAM S2V

Prachtige monitoren, maar een beetje overkill in mijn zolderkamer studiootje.
Deze zijn een klasse beter dan de A7x en de voorlopers van de S2V.

Zijn oude demo modelletjes dus hebben beide een klein plekje op de rechter bovenhoek (valt nauwelijks op als je het niet weet).
Onlangs zijn vanwege een storing de front panelen en een versterkermodule vervangen dus ze zijn weer 100% in orde.
Fotó's op verzoek (of kijk even op MP) Dozen zijn aanwezig maar ophalen in Haarlem heeft sterk de voorkeur vanwege het gewicht.

Vraagprijs: 1250,- of doe een goed voorstel.


Moog Grandmother

Helaas ook niet echt plaats meer voor waardoor die al maanden in een doos staat.
Veel te weinig gebruikt dus nog helemaal netjes.
Ook hier liefst ophalen in Haarlem, maar de originele doos met toebehoren is aanwezig.

Richtprijs 700,- of een goed voorstel.


BubbleSound SEM VSF

Tof filter met een dikke sound en heel fijn aanvoelende knoppen.
Ik geef alleen de voorkeur aan andere filters dus deze mag ook naar iemand anders.
Beetje rash verder prima

Vraagprijs: 75,- of ruilen voor iets leuks


Intellijel uJack

Niet echt meer nodig doordat ik via ADAT / Expert sleepers werk
Wel handige output module. Klein beetje rash

Vraagprijs: 75,- of ruilen voor iets leuks
 
Beste Maarten,

Heb 2x bericht gestuurd, maar niets gehoord...

Wil graag de grandmother van je overnemen.

Mvg,

Danny
 
De ADAM S2X set en de BubbleSound VSF zijn inmiddels verkocht en vertrokken naar hun nieuwe baasjes.
De Moog Grandmother houd ik nog even zelf dus om niet te veel chaos in de tread te hebben gooi ik deze dicht en maak ik een nieuwe aan voor de 2 modules.

:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top