• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Avalon AD2022 mic pre-amp

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OJS

..............
Lid sinds
1 januari 2003
Berichten
2.957
Locatie
Drenthe
Ik bied mijn Avalon AD2022 mic preamp te koop aan. Ik heb er nauwelijks gebruik van gemaakt en verwacht dat ook niet op korte termijn te kunnen doen. Liever dat hij ergens anders goede dingen voor de mensheid kan doen.

Hij is spatnieuw, met aparte voeding. Ik denk dat er maximaal 10 uren gebruik van is gemaakt. Bovendien is het een speciale versie met blauwe leds (very cool......)

Een aanwinst voor de professionele studio.

Nieuwprijs: Eur. 2999,- (Music Store, gewone versie dus zonder blauwe leds)
Vraagprijs: Eur. 2500,-

Da's een hoop geld maar niks te veel voor de koning der mic preamps. Zie ook de link voor meer info.

http://avalondesign.com/mp2022.html
 

Attachments

  • ad2022.jpg
    ad2022.jpg
    30,9 KB · Bekeken: 31
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top