Deze discussie is gesloten.
X
X

Novation spul

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• kwantumekanniks
    replied
    GERESERVEERD (marktplaats)

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    Deze mooie jongen is er nog...Maar voor hoe lang nog...? Heb 1 geïnteresseerde op marktplaats maar verkoop liever hier :-)

... 190 euro! excl. verzendkosten ;-)

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    Aaaaand it's gone! De Nocturn welteverstaan.

Deze mooie jongen is er nog...

En nu dan, vooruit... 190 euro! excl. verzendkosten ;-)

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    BASSssss!
    Novation Bass Station keys (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo).bodem is bodem peoples.

Novation Nocturn gereserveerd!

schopperdeschop!

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    BASSssss!
    Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo).bodem is bodem peoples.

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan (Echt geen foto's nodig). Prijs is nu 30 euro en deze is vastig... ;p

maar weer een schopje , gewoon omdat 't kan ;P

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    BASS!
    Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo).bodem is bodem peoples.

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan (Echt geen foto's nodig). Prijs is 45 euro en deze is vastig... ;p

maar weer een schopje , gewoon omdat 't kan ;P

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    Kick!

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan (Echt geen foto's nodig). Prijs is 45 euro en deze is vastig... ;p

Ben al aan het layeren gegaan en is best leuk! Komt dat zien! Het origineel en lekker goedkoop analoge sounds in je studioooo!!

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    Kick!

Ben al aan het layeren gegaan en is best leuk! toch maar weer een schopje echter, gewoon omdat 't kan ;P

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    Up!

Ben al aan het layeren gegaan en is best leuk! toch maar weer een schopje echter, gewoon omdat 't kan ;P

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    Up!
    Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo). wat interesse maar niks concreets, bodem is bodem peoples.

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    KICK + FOTO'S BASS STATION I .
    Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo). wat interesse maar niks concreets, bodem is bodem peoples.

Click image for larger version

Name:	bass station I-1.jpg
Views:	1
Size:	35,2 KB
ID:	3067714

Name:	bass station I-3.jpg
Size:	65,3 KB
ID:	3067715

Name:	bass station I-5.jpg
Size:	60,5 KB
ID:	3067716

Name:	bass station I-6.jpg
Size:	72,9 KB
ID:	3067717

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    kick.

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan. Prijs is 50 euro en deze is vastig ;p.

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    kick.
    Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo)

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan. Prijs is 50 euro en deze is vast.

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    NOG OVER + update:

Launchpad verkocht!
    Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €200 (bodemprijs, anders ga ik 'm wel layeren met een shruthi ofzo)

Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan. Prijs is 50 euro en deze is vast.

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied

NOG OVER + update:

Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo inclusief originele doos, usbkabel, Livelite installatie) nu €65 (nieuwe vaste prijs want die is prima beneden marktconform ) (voorlopig gereserveerd)

komt bij: Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan. Prijs is 50 euro en deze is vast!

Combi deal.. de controllers samen voor 100 euro (excl. verzendkosten) (on hold dus)

alvast dank :-)

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    Update: kawai is verkocht!

NOG OVER + prijswijzigingen:

Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo inclusief originele doos, usbkabel, Livelite installatie) nu €65 (nieuwe vaste prijs want die is prima beneden marktconform )

komt bij: Novation Nocturn, amper gebruikt dus zgan. Prijs is 50 euro en deze is vast!

Combi deal.. de controllers samen voor 100 euro (excl. verzendkosten)

Moderatoren zouden jullie de advertentie kunnen aanpassen naar 'Novation spul'

alvast dank :-)

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    kick

NOG OVER:

Kawai K5000w zeer goede staat: nu €380 + originele handleiding + schoonmaakbeurt gehad inmiddels, foto's volgen. (nog steeds)

Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €210

Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo inclusief originele doos, usbkabel, Livelite installatie) nu €70 (vaste prijs nog steeds want die is prima beneden marktconform )

PreenFM....verkocht!

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    update

NOG OVER:

Kawai K5000w zeer goede staat: nu €380 + originele handleiding + schoonmaakbeurt gehad inmiddels, foto's volgen. (nog steeds)

Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo inclusief originele doos, usbkabel, Livelite installatie) nu €70 (vaste prijs nog steeds want die is prima beneden marktconform )

PreenFM....gereserveerd!

Hallo mods, zouden jullie de titel willen aanpassen naar Kawai K5000w zgan, Novation Bass Station I? bvd

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    KERSTBumpje + kleine prijswijzigingen

NOG OVER:

Kawai K5000w zeer goede staat: nu €380 + originele handleiding + schoonmaakbeurt gehad inmiddels, foto's volgen.

PreenFM (rauwe FM bak), niet te vergelijken met yamaha spul (dit is een pluspunt jongens) nu €150

MACHINEDRUM VERKOCHT

Novation Drumstation v1 verkocht!

Een reactie schrijven:

• kwantumekanniks
    replied
    Bumpje

NOG OVER:

Kawai K5000w zeer goede staat: nu €380 + originele handleiding.

Novation Bass Station I (Engelse adapter + verloop, geen handleiding) nu €215

Novation Launchpad, weinig gebruikt (zeg maar 10 keer ofzo inclusief originele doos, usbkabel Livelite installatie) nu €70 (vaste prijs)

PreenFM (rauwe FM bak, niet te vergelijken met yamaha spul) nu €160

MACHINEDRUM VERKOCHT

Novation Drumstation v1 verkocht!

Een reactie schrijven:

Working...
X