MP Korg PS-3200

eZe

Stamgast
Lid sinds
22 september 2005
Berichten
263
Locatie
Stuud
De scammers worden steeds beter.. opgepast... De laatste tijd veel oplichters met 'jarenlang actief' accounts. Ik denk dat je die accounts ergens kunt kopen ofzo.:verkoght:

Beschrijving
Korg PS-3200 analoog polyphonic synthesizer.

Onlangs beoordeeld en geïnstalleerd(Kenton midi). De korg is in goede conditie en werkt prima!

- flightcase, kabel en handleiding inbegrepen.

voor vragen, graag berichten.
 
screenshot.
 

Attachments

  • Scam-PS-3200.jpg
    Scam-PS-3200.jpg
    42,1 KB · Bekeken: 101
Bij dat soort bedragen hoort een telefoonnummer. Zo niet, geen interesse.
 
"Onlangs beoordeeld", "graag berichten": Lijkt me redelijk duidelijk Google Translate...
 
Translate maakt meestal "vluchtgeval" van "flightcase". :)
:dubbel:

Ook die beschrijving: "Korg PS-3200 analoog polyphonic synthesizer".
Blijkbaar kon analogue wel vertaald worden maar polyphonic niet.
 
Hij geeft zijn telefoonnummer ook en neemt (nog) op. Kan niet echt veel over de synth vertellen anders dan dat er geen midi op zit (zie foto's van de midi kit :)) en dat de sequencer er wel in zit.
De foto's zijn overigens van een ebay aanbieding geleend.

Snapt dat je zoiets dus niet wilt opsturen want schade risico maar hij wil dan wel graag een aanbetaling voor het vasthouden. ;) En dan sta je daar na 2 uur rijden en benzine betalen in Winsum...
 
Berichtje op FB.
Darek Mercks
4 uur ·

Let op! Deze meneer/mevrouw gebruikt mijn naam en KvK nummer om valse advertenties te plaatsen op Marktplaats!!! Ik werd vandaag door iemand gebeld en er is zelfs iemand langs mijn huis geweest. Heb het al gemeld aan Marktplaats, maar als iedereen ook nog even een melding maakt van deze advertentie:

https://www.facebook.com/darekmercks/posts/10214229585466301?hc_location=ufi
 
Back
Top