HELP !Sampling Doctor gezocht!

jordan

Nieuwkomer
Lid sinds
26 mei 2006
Berichten
20
Locatie
HOOFDDORP
Hi,

Ik ben op zoek naar een "Sampling Doctor" -:)
Iemand die weet heel goed hoet de sampler en de CD sample functioneren zamen met de Steinberg .
Uiteraard ben ik bereed om voor de lessen te betalen 8)

Het liefst omgeving Haarlem ,Amsterdam
Ik woon zelf in Hoofddorp .

Groetjes

Jordan

mijn e-mail adres: jordanezul@yahoo.com
 
ik dacht dat we hier waren om elkaar te helpen en niet elkaar bespottelijk maken om namen achternamen en bijnamen .
mvg giel naaktgeboren
 
mss kan je beter eerst zoeken in de buurt van youtube.nl

cubase sampling tutorial.

deez bijvoorbeeld.
 
Kom op mensen de grap van vinny is toch best leuk? Ik moest er in iig wel om gniffelen. en in combinatie met de zeer onduidelijke vraag van de ts is ie ook nog best scherp. Dit maakt in mijn boek een goede grap.

Dus TS kan je je vraag misschien anders/duidelijker formuleren?

groetje,
Maarten Burgers (en ja, daar ben ik ook veel mee gepest..)
 
Ik kan best tegen een stootje,hoor -:) ;maar het moet ook een beetje geestig zijn ;en voor de rest Peace and vooral understanding !Let's make Music...
Mocht ik onduidelijk zijn om het een of ander , dan ligt het aan mijn taalbeheersing ( ben italiaan) ;
Een klein beetje begrip zou ik zeer waarderen .Groetjes aan iedereen !Ciao -:) .
 
Ja, sorrie. Ik kwam misschien wat impulsief uit de hoek.
Ik heette vroeger 'peetoom' dus ik weet hoe het is om met je naam gepest te worden.

Het ging mij idd ook meer om de impulsiviteit waarmee deze threat van start ging.
Als iemand al hulp vraagt voordat hij überhaupt de naam van het programma kent, word ik een beetje lollig.
Buiten het feit dat er 3 spelfouten en een mailadres in staan.

Sorrie maat. Ik kan alleen maar zeggen: kom een keer langs, dan help ik je op weg. (pb maar)
Maar het meeste leer je door zelfstudie met een flinke portie geduld.
 
@ plieuw Dank je wel;dat is het niet -:)

Hey Jongens,mijn excuses voor de "litle trouble" (kleine overlast )
het was zeker niet mijn bedoeling; zand erover,ok?
En jij v.n.n.y Je lijkt me echt een heel aardig persoon te zijn .......:):

@NIEL je hebt mij van af begin begrepen !! "...desondanks en buiten het feit dat er 3 spelfouten en een mailadres in staan..":dubbel::dubbel: Dank je wel NIEL

Inderdaad ik heb een Steinberg-Cubase en ben op zoek naar iemand die handig is met een Sample-Player zoals Roland XV-5080 en eventueel bekent is met de AKAI-3.00-XL (het hoeft niet per se..)

Mijn grootste probleem is dat mij überhaupt niet lukt om de Roland XV-5080 met cubase te synchroniseren ;wat ik ook doe....desondakns "zelfstudie met een flinke portie geduld :) )

1.) B.V. Hoe maak je een PLATE in Cubase-Steinberg met de geluiden van Roland XV-5080
en natuurlijk deze PLATE ook bewaren....
Hopelijk ben ik hiermee duidelijk genoeg geweest .

Met muzikale groetjes aan iedereen,

Jordan
 
Back
Top