presonus firepod krijg ik niet aan de praat in win7 (64bit) en cubase7 setup?

michielhemmer

Stamgast
Lid sinds
7 Maart 2003
Berichten
463
Locatie
Hillegom
Dag ,

Ik heb mijn computer geupgrade ivm de komst van Cubase7...

Windows 7
Cubase 7

Ik heb de laatste drivers (5.13) van de firepod geinstalleerd en in aparatenbeheer staat alles op goed (dus er zou geen probleem moeten zijn).
Als ik het "controlpanel"open van de firepod stond hier normaal gespoken het serie nummer en het aparaat in maar nu staat er niks bij serie nummer en er staat ook "no device"??

Binnen cubase7 bij device setup staat bij de asio instelling gewoon de asio for firepod 64bit er gewoon bij maar als ik hem aan klik geeft hij aan dat er geen "device"is aangeslotem??

de firepod geeft gewoon blauwe lampjes aan (teken dat hij in sync is met pc).

WAT MOET IK DOEN????......
 

Attachments

  • presonus firepod control panel.jpg
    presonus firepod control panel.jpg
    34,3 KB · Bekeken: 73
Als er in het Controlpanel van je FirePod staat : 'No device'. Dan is het, volgens mij, logisch dat Cubase hem niet automatisch herkent. Ik zou het probleem niet zoeken bij Cubase maar bij je Presonus, die is volgens mij niet goed geinstalleerd anders zou Cubase hem herkennen als iedere andere interface en zou het moeten werken.
 
Neem contact op met Presonus zou ik zeggen, en vraag alles wat je maar wil vragen over de interactie tussen jouw Windows versie en je Presonus. Meer adviezen heb ik eigenlijk niet voor je, succes!
 
Back
Top