de beste keuze...

1 suggestie, de actieve Behringers =)

75 watt hoog, 150 watt laag, met limiters, zodat je ze nooit kunt overbelasten.

En als je ze bij www.plebweb.nl bestelt, dan krijg je ze makkelijk voor dat geld.

Kom ze anders ff een keer luisteren in mijn studio.

Robin.
=)
 
Ok! Ze kosten wat?!:) Maar absoluut de beste in z'n soort! Dynaudio Bm6a!;) Heb deze monitors naast de Mackie's Hr824, Genelec 1031's en Krk E8's gehoord?! Geen discussie mogelijk!:D
 
Ok?! Monitors kiezen blijft een persoonlijke smaak!:D
 
Origineel geplaatst door Hanz
Ik heb nu een paar dagen m'n Tapco S-5's actiefjes hier staan.
Ze moeten duidelijk nog even inspelen, maar nu al klinken ze veelbelovend.

S5_HI.gif


Bij Univers-Sons kosten ze 365 per paar! Plus 15 Euro verzendkosten.

Deze klinken idd erg mooi! En niet te duur!;)
 
Zeg mijnheer Hover, waarom zou ik u dat vertellen?
Als je de boxen niet kent of niet wilt moet je gewoon NIET reageren.

Ergens op dit forum staat dat het gaat om een van de meest gewaardeerde boxen in deze prijsklasse, m.a.w. er zijn talloze gelukkige gebruikers van deze geweldige speakers.

Mocht een van de geïnteresseerden oprecht willen weten waarom ik ze wegdoe, dan krijgt hij of zij dat zeker te horen, maar U niet!

semble;)
 
Origineel geplaatst door Ensemble
Mocht een van de geïnteresseerden oprecht willen weten waarom ik ze wegdoe, dan krijgt hij of zij dat zeker te horen

Ensemble, ik bedoelde het niet slecht hoor. Volgens mij is het toch best nuttige info voor potentiële kopers om te horen waarom iemand een bepaald stel speakers wegdoet.

Misschien is jouw ruimte te groot voor de speakers of was je niet tevreden over de hoge tonen,... zoiets. En dat lijkt me toch nuttige info, toch.

Ik vind het altijd een beetje 'raar' als je advertenties leest zoals "dit is een heel goed apparaat...". Dan denk ik al vlug: "Waarom doe je ze dan weer weg?"

Hover (meneer hoeft niet hoor) :)
 
Origineel geplaatst door Ensemble
Als je de boxen niet kent of niet wilt moet je gewoon NIET reageren.

En m'n vraag was ook een beetje voor mezelf bedoeld want deze speakers staan bovenaan mijn lijstje om te kopen.

Dus, als iemand dan dergelijke speakers zo snel weer weg doet, dan zou dat wel eens kunnen zijn omdat ze niet aan de verwachtingen voldeden. En zou ik mezelf een mogelijk miskoop kunnen besparen.
 
Wie heeft er eigenlijk nu die Tapco's alhier?
Een korte tsjeklist:

-Hanz (ikke dus)
-Cisco
-Zag ik bij de Grooveron mengpaneel setup ook S-5'jes staan? ;)

Nog meer liefhebberts? :W
 
Ok, Hover ik was een beetje geïrriteerd.

Ik bedoel tuurlijk een geintje hier en daar is leuk, maar soms wordt ik een beetje misselijk van al dat afzeiken op sommige fora (forums) en dit was denk ik even de druppel.

Maar goed let's get to business...

Allereerst de boxen, deze bevallen echt uitstekend, ze zijn niet alleen mooi om te zien maar vooral ook eerlijk met het geluid, voor wat betreft het bereik kun je aan de specs. zien dat ze tot 65Hz gaan hetgeen volgens mij goed is maar dat moet een ieder voor zichzelf beoordelen en in zijn algemeenheid klinken ze gewoon lekker, kan echt niet anders zeggen.

Waarom ik ze dan wegdoe?
Zoals de potentiële koper wel zal zien ben ik momenteel samen met mijn broertje een totaal nieuwe studio aan het opzetten cq. zijn en mijn spullen bij elkaar voegen waardoor we het 1+1=3 effect willen realiseren.
Mijn broertje werkt zelf bij een Pro Audio zaak hetgeen gelijk de reden is dat ik ze dus met een flinke korting heb kunnen bemachtigen waardoor ik nu wel wat met mijn prijs kan/kon doen zonder dat dit hoofdpijn opleverde. Nou bij de genoemde prijs van € 400,- is deze grens bereikt en derhalve zal dat ook mijn uiterste daling blijven, anders doe ik ze dus gewoon niet weg.

Om het verhaal compleet te maken heeft mijn broertje zelf de KRK E8s en daar zijn we allebei erg tevreden mee.

Het geld wat mijn Tannoys oplevert zal worden gestoken in iets nieuws:okdan:

Wat dat is hangt af van Frankfurt..

Hoop je hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.


Groet,

semble
 
Back
Top