Goede 40+ kanaals mengtafel

Laatst gewijzigd:
Ik heb een Mackie Onyx 32-4 en die klinkt fantastisch. Met wollige bassen heb ik geen ervaring. De ingebouwde compressor is ook ideaal.

kwaliteit van de knoppen en schuiven is goed. Ik gebruik alleen maar 14 kanalen, maar die sound is zo goed dat ik hem nog steeds heb.

Ben bij al je posts toch weer afgeleid door dat plaatje. Waarvoor mijn dank.
 
Als je de ruimte hebt.. Zag nog een 32 channel soundcraft op MP in Enschede. Staat nu op 275.

Heeft ook tape returns voorzien van gain dus in totaal 64 ingangen. Channel EQ kun je ook deels daar aan toewijzen. De klank/ en of ie sompig klinkt zou ik niet weten..
 
Ik heb nog een Mackie 32.8 bus te koop staan voor het geval je iets in die richting zoekt. Hij is standaard 32 kanaals maar kan ook door creatief te patchen als 64 kanaals werken middels wat zwarte magie, maar hoe dat nu precies werkt heb ik eigenlijk nooit uitgezocht.
 
ja, die beschrijving is nogal hilarisch :D Ik zou bij interesse gewoon eerst even bellen...
Hier staan nog wel wat gebruikerservaringen.., zowel goede als minder goede :)

Die Mackie heeft ook tape-returns. Voor sommige dingen wel bruikbaar.. maar gevoeligheid is per 8 kanalen in te stellen (+4db/ -10db switch) en zit ergens op de achterkant..
Hier staat evt ook nog een 24 kanaals versie met meterbrug vr.pr 250,-
 
Dit lijkt me ook wel wat!! Aanbieder heeft ook twee mooie tape-decks te koop, mooie deal maken voor 1K?

Of deze? Mèt vca / midi automation, geweldig alsie, zoals aangegeven, zo goed als nieuw is! Wel in de Achterhoek.
 
Laatst gewijzigd:
Beiden mooie tafels :mega: De 3700 zal de TS wel minder in geïnteresseerd zijn gezien het digitale aandeel.
Geloof ook dat dit soort features ook leuk is, zolang het werkt.. Er staat ook een Soundcraft DC2000 op MP voor bieden vanaf 800,-. Kostte een vermogen nieuw.. maar krijg er niets mee.

@ Designer: even voor het idee.. in wat voor prijsklasse zoek je iets? Sowieso tafels uit de 90's hebben allemaal een leven achter de rug. Ik ben al bij heel wat dingen wezen kijken. Foto's zeggen ook niet altijd alles..
 
Analoge oude tafels blijft gokken, mits hij echt goed is geserviced, maar dan is de prijs weer hoger.

Ik weet niet wat nou precies het doel is? Ik denk dat er een contradictie ontstaat als je 1) goedkoop wil maar 2) goed onderhouden semi-high end wil..


Tja...
 
Idd wat ARV zegt, een klassieke VW kever zorgeloos en kostenloos rijden voor een strakke prijs is een illusie.

Hoewel als je er voor wilt rijden: half uur vanaf Groningen nèt pver de grens in Duitsland. Crest tafel met 32 kanalen. Zie hier!
 
ahhhhrgh... nu moet ik weer een toft atb hebben :D
 
Idd wat exo zegt, als je nul gedoe en géén gezeik wil dien je je budget omhoog bij te stellen. Of niet op vakantie dit jaar...
 
Ik heb inderdaad ook vooral de indruk dat TS alle functies, headroom en kwaliteiten zoekt van een high-end tafel, zonder de high-end prijs te willen betalen. Laat het nou net de reden zijn waarom high-end, high-end is. Dus of je budget zien te verhogen, of je eisen terug schalen. Het gouden ei dat je zoekt bestaat niet.
 
En als je echt niet weet wat je wil bied een ssl x-desk ook nog uitkomst. :D

met een x-rack er bij kan je goed veel kanalen summen, dan laat je het e'qen over aan je pc en tot hoever je budget reikt kan je analoge eq's en compessors bij schakelen.
 
Back
Top