Livid Ds1?

Tijs

Ouwe rot
Lid sinds
8 juni 2004
Berichten
850
Locatie
Eindhoven
Mijn oog is gevallen op de ds1. Het controlertje heeft eigenlijk alles wat ik graag in een controller zou willen zien, maar op een paar gearslutz topics na is er vrij weinig over te vinden.

Wat ik graag zou willen weten is hoe de bouwkwaliteit is en dan met name hoe stevig de pots in de unit zitten. Ik zag wat prototype foto's en daar leken alle pots pcb mounted te zijn, waardoor ik me afvraag of dat niet te wobbelig aanvoelt. Ook ben ik benieuwd naar de eventuele wobbliness van de pot schachten zelf.

Mocht iemand er eentje hebben en mij er wat over de degelijkheid ervan kunnen vertellen hoor ik het graag.

Ik zie dat ze niet leverbaar zijn maar er schijnt een reissue aan te komen over een maand of twee. Lijkt me echt een fijn ding om on the fly mee te dubben.
 
Dat stond een tijdje op de news sectie op hun site en ergens op het forum reageert een medewerker op een post dat ze de ds-1 aan het 'retoolen' zijn. Ik heb er alleen geen vertrouwen meer in. Op het forum wordt sporadisch gereageerd en er werd recent zelfs een geschil met een toeleverancier uitgevochten. Dat zijn toch zaken die bij een professioneel bedrijf niet snel gebeuren.
 
Back
Top