Live automatisatie repertoire lijst en sysex data.

oggfish

Ingeburgerd
Lid sinds
27 februari 2006
Berichten
32
Hey guys, ik ben m`n hoofd aan het breken over het volgende.

Wij hebben een piano entertainment duo en omdat ons repertoire groot is hadden we het idee om geplastificeerde A3tje met ons repertoire op te hangen waar mensen hun voorkeuren kunnen aan kruisen. Zodat ze zelf in de hand hebben wat wij spelen. Omdat het een behoorlijk gedoe is om die liedjes in onze Ipads klaar te zetten en dan nog alle synth patches meteen klaar te hebben staan ben ik aan het kijken wat voor automatisatie mogelijkheden er zijn.

Zoals bijv. digitale repertoire lijsten die rechtstreeks met de Ipads (bijv. Onsong) in verband staan en met de sysex data die de juiste voorgeprogrammeerde geluiden klaar zetten voor mij. Digitale repertoire lijsten d.m.v. touchscreens waar mensen hun keuzes kunnen aanvinken. Ik gooi maar een bal op. Het is een vrij wild idee maar wij merken dat die A3tjes niet echt werkt. We zijn zo alle pauzes kwijt om die liedjes klaar te zetten in de Ipad om de mensen hun favo muziek te laten horen.

Dus in het kort: Ik zoek een manier om de keuzes van het publiek te verzamelen in m`n Ipad terwijl ik gewoon nog de tekstfile kan bekijken van het lied wat we op dat moment spelen, en zodra ik een nieuw lied aan klik dat hij naast de tekst laat zien ook sysex data verstuurd naar m`n synths.

Kan dat met een Ipad en zo niet met wat wel? Wat is de beste oplossing.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top