Moderatiebeleid

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Tsja, vrijheid van meningsuiting is wel gaaf enzo. Maar van mij mogen er heel veel blaatposts gewoon weggehaald worden hoor. En wie is om te bepalen wat zinnig is of niet? Laten we daar toch een groep mensen voor hebben opgezadeld om dat werk te doen?

Trouwens de kritiek op mods afschuiven is wel leuk een aardig, maar je kunt zelf ook wel nagaan of iets gewaardeerd wordt door anderen of niet. Je bent geen peuter meer tenslotte.

En dan daar nog over lopen zeuren als een klein kind schiet je ook niets mee op. Je irriteert niet alleen mij maar nog veel meer mensen die helemaal geen zin in dat gezeur hebben.

En als je bezopen of stoned bent dan heb je nog niet genoeg gezopen of gerookt want als je dan nog kan typen ben je een meisje. :duivels:

Ow ja, fuck 'waarden en normen', 'integratie == assimilatie' en 'zinloos geweld'!
Doe maar normaal da's altijd nog goedkoper als super! (loodvrij welteverstaan)
 
Nou ja, eigenlijk niet meer dan een schaamteloze poging m'n posts omhoog te halen.


Of nou, ja, oh nee.


Toch dat ik iets wilde mededelen zeg maar dan ook dus. (schoenen)


Maar soms ben ik het ook niet eens met mods of zo. Maar toch respecteer ik ze, want ze doen gewoon wat ze moeten doen. En ook niet dat ik dit doe om bruine sokken te halen of zo, maar gewoon eens een paar relschoppers wat tegengas te geven. Die kunnen nl irritant zijn.
 
Was het maar waar! :D
 
Zelden zo'n goed gemodereerd forum als hier gezien. Hoewel het ook zeker aan de leden ligt natuurlijk. Nooit achteraf echt zoiets gehad nadat een posting verwijderd was "ja maar daar stond wat nuttigs in hoor!" ;)
 
Grappig, ik zie hier een patroon: om de zoveel weken komt er weer zo'n soort thread voorbij, en.. [Deleted]

:D
 
Fuse heeft natuurlijk voor 'n heel groot gedeelte gelijk, maar mijn mening is wel dat er niet teveel uitgefilterd zou moeten worden. Dat sommige mensen niet altijd serieus reageren is niet het grootste probleem, denk ik. Ik denk dat 'n zeer informatief forum als dit alleen maar prettiger leesbaar wordt, als je af en toe ook eens kan lachen om wat er gepost wordt. wmb doen de mods het gewoon puik !
Waar ik me meer aan erger, zijn de zgn afzeik-posts van mensen. Die mogen er wmb allemaal uitgeflikkert worden (de posts, niet de mensen).

Trouwens, waar bemoei ik me eigenlijk mee ??? Ik ben geen mod hier.........
Als iemand zoveel te mekkeren heeft over het mod-beleid hiero, is het misschien 'n tipje voor diegene om 'ns te laten zien of hij/zij het zelf beter kan op 'n zelf-verzonnen forum.

:bekdicht:
 
idd. Niettemin kunnen normale leden dit niet zien. Alleen wij mods en admins kunnen erin lezen, posten en ons plezier op :)
 
Hahahah, en als je stout bent, wordt je een week opgesloten in die parkeergarage en kan je alleen DIE threads/berichten lezen!!
Of is dat onmenselijk?! :D
 
LOL! :D
Dan zal je wel blij zijn dat m'n pc nu echt elk moment kan ontploffen! => ben je/jullie ff van me af!

:( Zucht, (weer) een Trance-versie van een A-ha nummer op TMF.... Wees toch eens orgineel!
 
Re: Meer onzin deleten

Re: Meer onzin deleten

Origineel geplaatst door fuse
Ow ja, fuck 'waarden en normen', 'integratie == assimilatie' en 'zinloos geweld'!
Doe maar normaal da's altijd nog goedkoper als super! (loodvrij welteverstaan)

Hear, hear, eindelijk iemand die eens goed de waarheid vertelt! :okdan:

Eric
 
In de garage of niet in de garage, het beleid is gewoon niet consequent.

Nee, ik wil de regels niet veranderen. Ja, ik waardeer jullie inzet. Ja, ik weet hoeveel tijd het kost maar dat zou een stuk minder zijn als je niet op ALLE slakken zout zou leggen.

Vorige week nog lock je een topi over Wireless Lan. Ik stel die vraag in Hardware. Verplaats je hem naar Algemeen (Prima!) edn vervolgens gata ie op slot omdat ie op Tweakers thuis hoort.

Als je aan de ene kant bullshit threads en postings toe laat (in onderdeel Algemeen sowieso) dan moet je niet opeens met regeltjes gaan lopen zwaaien als er een vraag over LAN gesteld wordt.

Vandaar mijn posting in meerdere onzin threads vandaag. Welke zelfs in een onderwerp in Algemeen, vakkundiug verwijderd zijn. Of staat ie in de garage?

- - - -

Maar goed dat dit soort topics VEEEEEEEEL interessanter en vooral heel erg ON TOPIC zijn voor een synthesizer forum.

Uiteraard ook veel meer van toegevoegde waarde dan DEZE TOPIC en al helemaal dan een discussie ALS DEZE, welke keer op keer door admins gesloten worden die wel aan dit soort bullshit topics deelnemen.

Begrijp me niet verkeerd... vrijheid blijheid... maar dan wel graag consequent als het kan.

- - - -

De links (DEZE TOPIC en ALS DEZE) in bovenstaande tekst verwezen naar de bedoelde postings.
 
D-Mike , graag zouden we opbouwende kritiek op een normale manier , via de normale wegen ontvangen. gaarne inhet vervolg niet dwars door de onderwerpen heen klagen. Daar hebben we het feedback forum voor.

Vooralsnog zal ik niet reageren zolang er op niet op de een beschaafde manier gecommuniceerd kan worden.

Dankjewel.
 
Misschien moet je dan maar eens met BamBam praten. Heb wel degelijk via normale wegen gereageerd.

Als een discussie dan al in de kiem gesmoord wordt met "ik wil hier niet over in discussie gaan" of "wij hebben besloten dat er op dit forum niet over PC gepost mag worden, daarvoor moet je naar Tweakers"... tja... dan heeft het weinig zin om de discussie aan te gaan.

Nogmaals, ik waardeer jullie werk maar voel me gewoon als een klein kind of een debiel behandeld als een normale topic gesloten wordt (zlefs na verplaatst te zijn naar Algemeen), terwijl de grootste bullshit wel getolereerd wordt. Daar heb ik gewoon een punt en daar kun je lang en breed over discusiëren... het klopt gewoon niet.

Ik neem de moeite om serieuze topics te openen en/of serieus te reageren. Daarnaast hoor je mij niet klagen over onzin topics... lang leve de lol. Maar je moet niet een normale vraag gaan locken en vervolgens de grootste onzin wel toe staan. En al helemaal niet met regels die volgens mij ter plekke verzonnen worden.
 
Nou daar heb je je antwoord

Technisch specifieke computerproblemen die niet of nauwelijks synth/studio-gerelateerd zijn, zijn niet welkom op dit mooie synthforum.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top