space chicken - normal people.

Hey Ed, deze track klinkt vergeleken bij je andere tracks die ik dit jaar van je gehoord hebt een heel stuk more mainstream, bijna "normal" dus :P, maar nog wel heel duidelijk je eigen stijl. Ik vind deze track echt wel het beste van wat ik van je ken, dus heel goed Ed!

bedankt voor je normale antwoord.
 
Super track! Blijft steeds spannend, wat gaat er nu komen. Goede overgangen. En steeds is er nooit teveel maar wel genoeg. Toppertje wat mij betreft! Alleen die stem-sample is wat irritant na een aantal keer (maar ja Henk moet ook wat te zeggen hebben natuurlijk...)

ja ik kan niet zingen dus doe ik het maar met samples.
 
Als er normale mensen zijn, dan zijn ze erg zeldzaam. En dus niet normaal?

maar ja wat een nummer weer. Altijd lachen met het SF contest. Ik heb er in ieder geval met veel plezier naar geluisterd!
 
Ja man, wat een heerlijk basje. Ik ging helemaal mee in je track, tot het moment dat je met het ritme begon te rommelen :D. En eenmaal ik eraan was gewend, was het best vol te houden. Maar een hele track in de vorm van het eerste deel, zou ik toch net iets beter kunnen waarderen. Hoe dan ook een opvallende inzending en dat is zeer zeker ook wat waard.
 
Ja man, wat een heerlijk basje. Ik ging helemaal mee in je track, tot het moment dat je met het ritme begon te rommelen :D. En eenmaal ik eraan was gewend, was het best vol te houden. Maar een hele track in de vorm van het eerste deel, zou ik toch net iets beter kunnen waarderen. Hoe dan ook een opvallende inzending en dat is zeer zeker ook wat waard.

ja je kan zeker nog to slow police herinneren van 2 jaar geleden haha.
maar bedankt voor je reactie en de rest.
 
Space chicken Bus 88 heel goed in de gaten gaat houden (rijdt volgens mij hier langs richting Budapest ergens) :D
Ik vindt dit ........ eh, normaal en zat tijdens het luisteren met een dikke glimlach op mijn gezicht ........
Wit busje voor het huis stopt en twee forse mannen met een brancard uitstappen :D

Top dit :okdan:
 
ik kreeg opeens het idee bij het beluisteren dat als je deze compositie door een klassiek orkest laat uitvoeren, dus alle elektronische geluiden door klassieke instrumenten laat spelen, je een uiterst modern "klassiek" muziekstuk zou hebben. (misschien dan wel het tempo ietsjes lager...). dit idee is dus bedoeld al een groot compliment mijnerzijds, mijn duim gaat omhoog bij deze track.
 
Heerlijk die begeleidende tekst. Maakt de track voor mij veel meer een verhaal. De chaos waar Henk in terecht gekomen is druipt er af. Niet echt mijn straatje wat muziek betreft (ook niet het straatje van Henk) maar met de openingspost erbij erg leuk om naar te luisteren. Klinkt ook niet onverdienstelijk. Fraaie inzending!
 
Back
Top