space chicken - normal people.

JohnDoe28

Ouwe rot
Lid sinds
1 februari 2013
Berichten
1.063
dit is mijn inzending voor dit jaar 2018 genaamd normal people.
want er leven ook nog gewoon normale mensen op deze aardbol. :D

,Henk de normaalste persoon ter wereld.
Moest met bus 88 de weide wereld in.
Al staand op het busstation toe te kijken naar de bussen.
Stapte hij voor zijn gevoel bus 88 in.
Terwijl het bus 13 was waar hij in stapte.

Hij wilde de gehele tijd namelijk zijn plaat draaien.
Normal people.
Maar helaas de plaat was al gekozen.
Ze draaide de gehele tijd, driving home for Christmas.
Hij kon de bus niet uit & Hij ging niet de weide wereld in.
Maar gewoon de stad door met de bus.
Hij werd helemaal gek van de muziek.

Op een gegeven moment.
Draaide ze een steeg in met bus 13 waar henk niet mocht komen.
De politie stond al klaar om henk mee te nemen.
Henk werd veroordeeld voor levenslang.
driving home for christmas te luisteren.
Via een hele slechte koptelefoon van phillips.

En ook al vond hij toen wel bus 88.
En ging hij de weidewereld in.
Het geluk vond hem niet.
Want het naamkaartje van de bestemming was veranderd.
Naar……….,

dus mijn inzending groetjes eduard sarens.

 
DUs, je schrijft hier een kei fijne songtekst, ik dus maar wachten... ik dacht al, die eerste min kan je laten vallen, maar nu gaat den tekst komen, maar nee, ikke blijven luisteren en plots was het gedaan. Had ik nu zo slecht geluisterd?
DUs, buiten dat het idd een goede track is, ik mis tekst erop!

Mental note voor mijn track van volgend jaar: maak het instrumentaal en zet n'een goede tekst in de eerste post! LOL
 
bedankt dungbeatle. ik vind het altijd eerlijk gezgegd wel moeilijk om mijn tracks volume te geven.
ik vind altijd dat ik mijn speakers vrij hard moet zetten in vergelijking met celine dion.
maar goed een studio voor 2 ruggen is wat anders dan 200 ruggen haha :D
the big ear ja sorry ik kan niet zingen maar wel schrijven.
en de tekst is gewoon om het nummer te omschrijven.
 
Last edited by a moderator:
Gewoon eerst de tekst lezen, dan de track starten en je ogen sluiten en luisteren maar :) Dit vond ik je interresantste track van het jaar. Goed bezig!

ixbnZhy.jpg
 
Laatst gewijzigd:
Haha, zo kennen we Eduard, goed verhaal yo.. Ook je plaat is super ! Ik vind dit echt waar de beste die je ooit gemaakt hebt.. Zeer kunstzinnig. Well done, amigo ! ;)
 
ja dat maakt me deugd vriendschap. :luv:
maar uuh zaterdag op zondag gaat het nog een groter feest worden in belgie. :D;):P
ja ik hoop hier iedereen mee blij te maken. :)
bedankt e-gloomy-nations & freddyconfetti.
 
idd kunstzinnig. Er zit een soort van dissonantie tussen geluiden wat gevoelsmatig het drama waar Henk in terecht is gekomen nog groter lijkt te maken..
In het echte leven maakt het niet echt uit.. de verkeerde tram of een bus missen.. we vieren allemaal tegelijk Kerst..
Maar best sneu voor Henk, ik hoop dat ie ooit de weg naar het ware geluk nog mag vinden. :)
 
in 2 delen vandaag heb ik de helft van de tracks van dit jaar beluisterd en beoordeelt ik kap er mee ben moe.
wilde eigenlijk alles luisteren.
 
Klinkt goed, originele track, maar ik vind het een beetje leeg en kan verder ook niet zoveel met dit soort deconstructieve muziek.
Het doet me een beetje aan van die hoekige synthpop uit de jaren-80 denken.
 
Een origineel trackje. De enorm grappige begeleidende tekst zou me zomaar dat extra zetje kunnen geven om op je te stemmen.
 
Hey Ed, deze track klinkt vergeleken bij je andere tracks die ik dit jaar van je gehoord hebt een heel stuk more mainstream, bijna "normal" dus :P, maar nog wel heel duidelijk je eigen stijl. Ik vind deze track echt wel het beste van wat ik van je ken, dus heel goed Ed!
 
Heel originele track, hier en daar een vocal met zo'n vettig engels dialect zou het naar een ander niveau tillen.
Knap gemaakt hoor!:okdan:
 
bedankt alk dat je op mij wil stemmen.
misschien voor het opvolgende jaar dat we ook net als bij echt stemmen op niemand kunnen stemmen.
dat we de lucht beter vinden klinken dan de rest. :P
 
Back
Top