Synthiaks - Milo

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
17 Maart 2002
Berichten
6.515
Locatie
Hyperspace
Ontstaan na het aansluiten en vooral synchroniseren van al mijn sequencers. 2x Metropolis met kenton pro-2000 voor de clock, Antimatter Audio Brainseed, Jd-xi.
Een paar sequences van de OP-1 opgenomen in de MPC die als masterclock fungeert.

SH-101
Octave Cat SRM
Juno 106
Vermona Perfourmer MK1
Jd-xi drums

Bedankt voor het luisteren en succes iedereen! :okdan:

 
Dat is weer lekker ...
 
gelijk een heerlijke groove in het begin die eentonige basis maar toch met veel afwisseling kan mij toch heel goed pruimen echt goed gedaan.
 
Hele mooie melodielijnen, gave sounds! Het sluit allemaal erg mooi op elkaar aan. De bas staat er wel wat hard in ten opzichte van de rest, en het ritme is wel erg simpeltjes ten opzichte van al die fraaie synths. Maar luistert lekker weg!
 
Net een track geluisterd die heel erg open en breed was gemixed. Toen ik deze startte, dacht ik eerst even, mja... Maar daarna kwam het ook heel snel erg goed. De pads vind ik erg goed geslaagd, qua sound, maar ook qua noten/akkoorden. Krijg een lekkere 90's vibe hierdoor. Prima track.
 
Bedankt allemaal! :okdan: Krijg toch vaak met zo'n "jam" dat het wat te lang doorgaat. De beat heb ik er ook maar snel onder gezet waardoor het waarschijnlijk wat droog klinkt allemaal. Daar moet ik toch maar eens meer moeite in gaan steken. Goed voornemen voor dit jaar :)
 
Jammer van de hihats de claps en de pad inderdaad.
Je had gewoon 5 minuten lang die baslijn moeten insturen, dan had je gewonnen
Maar zo vond ik 'm ook wel leuk hoor!
 
Functionele eenvoud. Basis is snort lekker, maar ik blijf toch wat op m'n honger zitten...
 
Als background in een of andere multimedia toepassing of game-menu zou dit zeker niet misstaan, maar voor iets om te luisteren vind ik de spanningsboog veel te vlak.
 
Back
Top