Fading Canvas - Dover Beach

FadingCanvas

Stamgast
Lid sinds
25 november 2014
Berichten
220
"... and it brought into his mind the turbid ebb and flow of human misery"

Beste luisteraar, mag ik van de gelegenheid gebruik maken om u een stukje Poëzie aan te bieden ?

Woordkunst: Matthew Arnold ( 24 december 1822 – 15 april 1888 )
Dichtwerk: Dover Beach, in de Engelse taal
Spraakkunst: Justin Brett (voor librivox.org)
Spraakkunst: Elizabeth Klett (voor librivox.org)
Spraakmontage & geluidssynthese: Fading Canvas
Hulpmiddelen geluidssynthese: Eurorack modulair systeem, Vermona Perfourmer MkII, Vermona DRM MkIII, Ableton Live. Modulaire geluidsbronnen: Hexinverter.net Jupiter storm cosmic noise oscillator, Mutable Instruments Elements, Mutable Instruments Clouds, Audio Damage DubJr, Endorphin.es Furthrrrr Generator

 
Ik kreeg in't verleden dikwijls de feedback dat mijn vocalen te lang doorlopen.. Awel, hier voel ik hetzelfde.. Je kon je instrumentalen wat meer laten ademen.. De instrumentalen waren mooi trouwens.. Veel succes ;)
 
het klinkt best leuk hoor. maar ja die vocalen lopen inderdaad wel een beetje laang door.
 
Door wat je beschreef als inleiding raakte ik meteen gefascineerd en jawel, dat werd beloond en niet zo'n beetje ook!
Wat een fantastische track is dit zeg, wow. :halleluja
Na het begin dacht ik nog even: ik hoop dat ie wat tempowisseling erin brengt en jawel hoor, even later dus met die baslijn, goed gevonden met prima afwisselingen.
Hele goede afwisseling van tempo en mannelijke en vrouwelijke stem, ook de gelayerde vocals zijn perfect.
Prachtige synthesizer lijnen, de fx,, sfeer, de produktie, ik vind het echt helemaal af. :mega:
Kan nog wel allerlei lofuitingen geven maar je snapt ondertussen dat ik dit zeer waardeer.
Dit staat hoog in m'n lijstje van kanshebbers.
En als je weer 'ns poëzie wil aanbieden, graag zelfs!
Succes in de contest.
 
Laatst gewijzigd:
Vind 'm wel gaaf hoor. Erg gaaf synthwerk, en de stemmen zijn ook mooi gedaan. Ik zou misschien een breakje hebben ingebouwd zonder stemmen, om de de synths meer de ruimte te geven.
 
Wat een dikke track is dit zeg! :okdan: Ik moest af en toe onbewust aan Faithless denken. Er had ook zomaar een heel dikke beat ingekund op een gegeven moment. Verder eigenlijk alles wel wat Willem schreef. Helemaal goed dit!
 
Back
Top