phochos - Farewell 2016

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.096
Locatie
Den Haag
Farewell 2016 - Phochos

 
Last edited by a moderator:
Als hier iemand is die met een zooi niet persee high end gear vette tracks kan maken ben jij het wel :)
 
beetje een vreemde track maar als liefhebber van Berlin School kan ik wel de ratcheting waarderen
 
Ja, een mooi verhaal bestaande uit verschillende episodes: een mini-opera. De ritmewisselingen rond 1:40 vind ik "gedurfd" maar duren gelukkig niet lang :D Jammer van de overgang op 0:41.

:okdan:
 
Phochos, jij bent die gast op synthforum waarvan ik meer dan de 3/4 van zijn gearlist niet eens ken. Maar je productiviteit en inspiratie lijken geen eind te kennen :)

Ik vind het een aardige track, ook niet het beste wat ik van je ken, maar wat is goed he ....
Een waardige inzending, succes !
 
Wow.. ik vond em lekker gaan maar kreeg halverwege een soort van lil louise flashback.. (heb ik dat alleen? :D ) Wel heel gewaagd iig :)
Maar altijd diep respect voor je creativiteit en wat je maakt :mega: :halleluja
 
Ik vind het nogal saai helaas. Wat meer akkoorden er in zouden me welkom zijn geweest. Het laatste stuk ontgaat me al helemaal.......
 
Mooie sounds gebruikt en goede afwisselingen maar ik kan er niet echt een (melodieuze ) lijn in ontdekken.
 
heel duister en speels tegelijk, alsof je in een verlaten stad rondloopt en er achter iedere hoek een schaduw kan komen.
 
Back
Top