RFB - Erwin 's Tune parts 1 & 2

RFB

Ouwe rot
Lid sinds
15 februari 2004
Berichten
732
Locatie
Kockengen
Dag SF-ers, leuk om weer mee te doen!

Hierbij een, voor mijn doen, best lange sferische track. Geschreven voor mijn goede (muziek)vriend en bassist Erwin die alweer enige tijd geleden naar Sao Paolo emigreerde. Rond de 2.55 dan ook een 'fretless' solootje. Neem de tijd om de track helemaal uit te luisteren!

Veel luisterplezier!

:halleluja

RFB

 
Dank voor de reactie! Goed te lezen dat de mix gewaardeerd wordt! SB-SIX Kan me er wel iets bij voorstellen, dat oubollige, ik ben 51 en misschien wel blijven hangen in het oude sferische werk van Jarre, Vangelis e.d. ;-)

RFB
 
Ik heb hem nu een paar keer geluisterd en ik weet het niet... ik vind het een mooie track, absoluut, maar het pakt me op de één of andere manier niet. Misschien is het smaak of gewoon mijn ding niet. wel een tof en knap bas gedeelte!
 
mooi gedaan hoor, je moet het inderdaad helemaal uit luisteren
dit is een van de weinige tracks tot nu toe waarbij ik die moeite heb genomen.
staat op mijn nominatie lijst ;-)
 
Ja, ik ben 58 en ik zie 'm wel zitten. :)
Mooie track man, ik zie mezelf wel op een luchtbed in de baai bij Rio dobberen bij dit nummer.
Compositie met kop en staart wat mij betreft.
Na een lekker begin, goeie opbouw ook meet dat synthesizer lijntje tot 1.36 komt de piano erin en da's een mooie melodie, echt goed.
De fretless solo vond ik iets minder voor mij maar nog steeds oke maar dan het tussenstuk van 4.00 tot 5.18 waarin je je afvraagt waar het naartoe gaat is ook perfekt en dan komt opnieuw de piano, helemaal lekker. :mega:
Vind ook je basistrack die de melodie draagt heel mooi.
Deze ga ik zeker nog vaker beluisteren en zet ik in het rijtje van de kanshebbers.
 
Dank allen voor de fijne reacties! Doet een mensch goed! Toch altijd benieuwd wat mensen van je track vinden.

@Willem1958, leuk te lezen dat er nog meer ouwe rotten op SF zitten. Ik heb altijd het idee, weet niet waarom, dat SF verreweg door de jonge garde wordt bevolkt. Is misschien ook wel zo... Leuk dat mijn track je kan bekoren.

@allen: Ik ga binnenkort eens rustig naar jullie inzendingen luisteren. Alles op de Ipod en mee op vakantie!

Grtz, RFB
 
Duidelijk een van m'n favorieten voor zover. Ik kan er van alles over zeggen en je hele track proberen te analyseren, maar soms is dat gewoon niet nodig. Heel erg mooi, is gewoon heel erg mooi. Alles klopt hier. Prachtig stuk muziek :okdan:.
 
Laatst gewijzigd:
Dank Dr. van Lansberg voor de mooie woorden en dat ik tot je favorieten (tot nu toe dan, uiteraard) mag horen!

I trust you, you're a doctor!
 
Bij dit nummer krijg ik het gevoel dat ik in zo'n buitenlift langzaam naar de top van een hoge wolkenkrabber wordt geleid en dan in een luxueuze penthouse terecht kom met veel ramen en uitzicht op de stad :)
 
DANK CosmicDreamer!

In part 3 word je op passende wijze in dat penthouse verwelkomd......
 
Back
Top