HANS - My little Pony on Acid

Hensie

Gewoon Hans
Lid sinds
7 december 2013
Berichten
428
Locatie
outtaaa space
Last minute inzending :)

Diep en meeslepend dat is de bedoeling!

Het is een brakke Zondag middag jam, niks afgemixt , niet teveel na gedacht, gewoon spelen!

Suspects: Mpc1000,Korg ms 2000R , Nord 1, Virus A und ein TT303 !
 

Attachments

  • HANS.mp3
    9,9 MB · Bekeken: 148
Ik ben in de basis wel te porren voor dit soort sounds. Met jams kan ik dan weer heel weinig. Ik denk dat deze track het verdient om goed afgemaakt te worden. Die vage lage synths/pas vervangen door iets dat een octaaf hoger speelt, acid lijntje iets minder prominent aanwezig laten zijn en de drums een tikkie subtieler. Dan zou ik hem heel graag nog eens horen.
 
Het begint heel lekker en veelbelovend.. die duistere akkoordjes geven een heerlijke sfeer met 't acidlijntje.. klopt precies :mega:
Vind het alleen jammer dat verderop, mede door de geluiden met een nogal lange release, het wat onduidelijk wordt qua compositie.. alles loopt de hele maat door langs elkaar heen te zijn..
Maar idd.. 'tis een jam dus daarom misschien? iig als jam erg geslaagd en de mix klinkt erg goed :mega:
 
Dank allen! Vind hem zelf ook aardig gelukt in zo`n kort tijdsbestek :)

Maar jullie hebben wel gelijkt bij de 4 min wordt het iets te druk ,vooral ook die lange release & de 1e pads toch ff wat hoger in spelen.

Mis zelf in deze mix een vieze aanwezige snare & de 707 claps wat meer er in drukken.

Ga hem zeker ook nog wel een keer mixen :)
 
Het einde doet me een beetje denken aan Acid Eiffel van Laurent Garnier... en das best een groot compliment al zeg ik het zelf :)
 
Bedankt man ! Jaa of nie dan die 303 :)
heb sinds gister een 2e tt303, als ik dat maar overleef hehe

Heb hem vandaag nog eens proberen om te nemen , maar kreeg de feeeling niet goed :(
Wel wat meer afwisseling er in gekregen.
 
Tja.. het heeft wel wat, hoewel die synthstrings later in het nummer toch een beetje irriteren. Verder toch een leuke jam :)
 
Back
Top