Boy & Bas - Glitchy Lounge

Mooie, sferische track. :mega: Ben wel benieuwd wie de vocalen doet.. Doet 'n beetje aan sinead 'o Connor denken.
Het is wel een mooie galm die erop zit maar sjonge wat een boel. :D

Thema aan 't begin is redelijk avontuurlijk qua harmonieën.. maar het glitchy thema (daarna) is erg te gek en verrassend.. nice die gechopte vocals ook ::okdan:
 
Welkom op Ynthforum! :)

Prima lounge track. Ik heb soms wel wat moeite met de conflicterende toonsoorten van vocal en muziek. Voor mij net over het randje. Dat glitchy effect vind ik wel ok eigenlijk, maar het leidt een beetje af van de rest van de track. Als je nog iets meer een eenheid kunt creëren, heb je gewoon een heel dikke track.
 
De glitch beats vind ik erg gaaf!! Het is wel wat te weinig voor mij om de hele track te dragen. De vocaal is wel leuk, maar houdt m'n aandacht niet vast. Wat meer beats gedurende de track zou het voor mij een killer track maken.
 
1:25 tot 2:00 is gewoon een stem waard, ook het wegvallen van de beat op 4:05 werkt magisch. daar kreeg je er nog een voor, maar t'is dat ik maar één stem kan geven natuurlijk ;-)
 
Na enige twijfel over de nogal avontuurlijke toonsoorten in enkele thema's, toch ook maar een stem.. . opvallende maar vooral mooie sfeervolle track :)
 
Dit begint mooi, heerlijke vage harmonien (waar ik van hou) en goede geluiden. Zang zou misschien met wat minder galm af kunnen. Alleen het glitch-gedeelte weet ik het nog niet zo zeker mee.. Had liever gehoord dat het nummer hetgeen wat je in het begin inzet verder uitbouwt, inplaats van ermee te gaan knippen en plakken. Toch een stem, want er zitten echt mooie stukjes bij
 
Back
Top