121-Zero Artificial Frequencies

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Lid sinds
21 juli 2010
Berichten
3.656
Locatie
Budapest Magyarország
Net vers van de pers, "beetje" :D experimenteel en eigenlijk speciaal voor deze contest met veel :luw: gemaakt.

Heb iets anders dan de twee voorgaande jaren gedaan... voor de liefhebbers dus geen Dark Ambient of Hongaarse paprika jazz/klassiek fusion maar ik hoop dat dit in de smaak valt.

Alvast bedankt voor de komende reacties.

 
Whahahahaha dank je Bobski :D

Kanshebber :) dat gaat moeilijk worden aangezien ik niet de meest makkelijk voor het oor liggende muziekstijl hanteer, en er hier op het forum een aantal hele goede muziekvrienden zitten.

Uiteraard bedankt voor het mooie compliment :okdan:
 
Heerlijke muziekstijl! Minimalistisch en gelijk complex en vol sfeer maar welke... Een heerlijk vage!
 
Lekker duister, zou zo onder interstellar kunnen... Succes!

Top, leuk om te horen :okdan: Heb de film nog niet in zijn geheel gezien maar had begrepen dat men een van de beste astro fysici heeft gevraagd om zich te bemoeien met de grafische vormgeving van de ruimte op basis van Einsteins calculaties :D

Bedankt voor je input :okdan:
 
Heerlijke muziekstijl! Minimalistisch en gelijk complex en vol sfeer maar welke... Een heerlijk vage!

Lekker hoor. Succes!

Dank je voor je comment :okdan:

Ik heb geprobeerd om twee contra's te combineren maar ook te laten zien/horen dat ze 1 zijn.
Iets wat het gesproken deel soort van uitlegt "1210, it's not binary, it's chaos" waarbij de vogels (natuur) de chaos weergeeft tegen de bijna binaire achtergrond van de strings. :D
*moeilijk uit te leggen

Nee, ik gebruik geen drugs, alleen koffie :koffie:
 
Netjes, klinkt een beetje als Paul Hardcastle met die vocals :)

Dank je voor je reactie, grappig dat je dit schrijft eigenlijk, mijn eerste versie/probeersel/opzet was met de vocale samples van Paul Hardcastle's '19' (Echt waar) Dit was in een heel vroeg stadium van de mix en heb deze later weer weggehaald en vervangen door vocale cuts uit "Pulp Fiction" (iets met koffie en garage) :D Wellicht in de toekomst mij ga buigen om een "19" mix te gaan maken. Top :okdan:
 
Back
Top