121-Zero Artificial Frequencies

Op de laptop van de week vond ik er niet veel an. Nu ik in de studio aan het luisteren ben, snap ik waarom :D
Mooie track! Erg rustig maar dat is helemaal niet erg.

Klinkt lekker diep, perfecte muziek om met een joint op een berg naar de zonsondergang te kijken!

En is de beat met samples? Zo te horen aan de hats wel, anders Nice 808 programing!
 
Dank je Mono, In antwoord op je vraag en op DRe's zijn comment (hoi Dre)

Ik gebruik diverse drumbakken, "helaas" geen originele 808 want die heb ik nooit kunnen kopen (een paar puristen wellicht teleurgesteld zijn) en nu ook te duur is, wel mijn favoriete kont schop drummert is.

Ik werk hybride, en ja het programmeren heb ik wel zelf gedaan (maar niet op een 808 dus)
Geen pre gefabriceerde loops of kant en klaar samples/sample packs enz) maar wel (imo) al de voordelen van hybride werken omdat dit soms mij de vrijheid geeft om kleine aanpassingen te maken waar nodig.
(langere of hele korte hats, veranderend stereobeeld, positie, tempo, klankkleur enz enz)
Geloof dat Moby ook zo werkt als ik het goed heb (werkt voor mij) :)
 
Dank je Mono, In antwoord op je vraag en op DRe's zijn comment (hoi Dre)

Ik gebruik diverse drumbakken, "helaas" geen originele 808 want die heb ik nooit kunnen kopen (een paar puristen wellicht teleurgesteld zijn) en nu ook te duur is, wel mijn favoriete kont schop drummert is.

Ik werk hybride, en ja het programmeren heb ik wel zelf gedaan (maar niet op een 808 dus)
Geen pre gefabriceerde loops of kant en klaar samples/sample packs enz)

Maakt toch niet uit het ene is het andere niet zoals voor en nadelen. Je track klinkt superleuk daar gaat het om. succes
 
is al veel naar geluisterd en op gereageerd, begrijp ik toch niet helemaal.
sounds zijn mooi inderdaad maar verder vind ik het niet zo boeiend.
 
en hoezo is dit geen dark ambient?

klinkt erg goed en de kick vind ik heel vet hoe groot deze klink
minimale geluiden maar mooi verlopend en nooit saai.en de gesproken vocals passen er goed bij

Ok, een klein beetje Donker Omringend misschien, vond het zelf meer een cross-over van diverse stijlen, je kan gelijk hebben, ben iig blij dat je het niet saai vond :D :okdan:

Top :okdan:
 
Ik vind het goed, al zijn de drums voor deze stijl gewoon te clean. Daardoor is je track naar mijn persoonlijke smaak onvolledig.
 
Back
Top