Alpha You Know!

Chielio

Stamgast
Lid sinds
5 februari 2004
Berichten
456
Locatie
Rottahdamn
Wou voor deze track alleen de analoge synths gebruiken (om in de spirit van het forum te blijven) heb gebruik gemaakt van:
-Moog SubPhatty (Bass en leads)
-Korg DW8000 (stabs en plucks)
-Roland Alpha Juno 2 (Stabs en plucks en strings)
-Bass Station 2 (arpeggio en lead)
-Fender Rhodes mk1 (Piano)

Kick en loopje uit stylus, multitrack en mix in Cubase 5 ..
meer synthy dan dit kenk het nie makuh!

Enjoy en iedereen succes met de competitie .. peace!!
 

Attachments

  • Alpha_You_Know_Chielio.mp3
    6,7 MB · Bekeken: 166
Loopt wel lekker moet ik zeggen. Al hoorde ik je Rhodes niet echt goed, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
 
Gluur zo nu en dan ff hiero in de contest.. maar dit is toch wel ontzettend lekker :halleluja I'm in luv :luv:

Kreeg die melodie niet uit m'n kop dus heb me maar ff laten gaan.. beetje glad.. I know :D
 

Attachments

  • Excuse me.mp3
    2,6 MB · Bekeken: 186
Omdat het zo lekker gaat vanavond nog ff een 2e coupletje. erbij verzonne... :D

I can't ignore the feelings that I have inside.
Forever more if that's what makes you feel right

My heart beats, my mind has run out of control
My body sweats and I'm shivering from head to toe
Can't stand the heat.. but I'm still able to rock 'n roll
If you should call me just to let me know
 

Attachments

  • Excuse me (met 2 verses).mp3
    6,7 MB · Bekeken: 164
Laatst gewijzigd:
Top deuntje, echt leuk. Eigenlijk was ik al jaren opgehouden naar die contest nummers te luisteren, zo flauw en inspiratieloos die vaak niet zijn. Maar dit is Bas Bron achtige topkwaliteit.
 
Leuke reacties allemaal, vind het Supertof dat MacGyver er vocalen heeft opgezet .. Is inderdaad een tof plan om die samen af te maken als hij dat ook wil! Beetje met go pro en camera's in final cut een videoclipje maken erbij .. Iets langere versie bakken, saxophone .. Lijkt me erg leuk!
 
Leuke reacties allemaal, vind het Supertof dat MacGyver er vocalen heeft opgezet .. Is inderdaad een tof plan om die samen af te maken als hij dat ook wil! Beetje met go pro en camera's in final cut een videoclipje maken erbij .. Iets langere versie bakken, saxophone .. Lijkt me erg leuk!

Lijkt mij ook een puik plan...... vocalen plus muziek kloppen helemaal namelijk. :okdan:
 
@ Chielio: blij dat je em kan waarderen :) Heb het laatste refrein wat langer gemaakt en wat met de sax geprobeerd maar ben nog niet helemaal tevreden over het geluid daarvan...

Uitbrengen? oke. lijkt me leuk 8) @ six: als jij onze manager wordt :mega:
 

Attachments

  • Excuse me (sax + extended 2e refrein edit).mp3
    7,8 MB · Bekeken: 161
@ Chielio: blij dat je em kan waarderen :) Heb het laatste refrein wat langer gemaakt en wat met de sax geprobeerd maar ben nog niet helemaal tevreden over het geluid daarvan...

Uitbrengen? oke. lijkt me leuk 8) @ six: als jij onze manager wordt :mega:

If I want sax I call Candy :D
 
Candy McGyver... Hhmmm...

Ik vind de vocal en sax inderdaad wel wat toevoegen :D. Wordt een dikke kanshebber op deze manier. Mooi gedaan heren en ik zie uit naar de release.
 
Back
Top