Mindscan- Let it go

mindscan

mindvision
Lid sinds
16 januari 2003
Berichten
517
Locatie
Friesland
Hierbij mijn bijdrage.
Een mix van gitaar, piano, synths. etc.
Ik heb gebruikt: Elektrische gitaar, Mc909, Electribe EA-2, Arturia laboratory.

Vandaag in elkaar geknutseld dus niet heel veel zorg besteed aan de mastering etc.
Maar hier is 'Let it go'. Idd. loslaten die boel.
Bekijk bijlage Let it go.mp3
 
Leuk. Ik vind vooral de bas, pads en de gitaareffecten in de "loop" erg mooi. Jammer dat ze zo zacht staan tov de drums. Je hebt wel een interessante drumpartij (chapeau!), maar ik vind de drumgeluiden niet zo mooi. En ik zou ze zachter in de mix gezet hebben. Nu nog lekker veel galm op die piano en laat die solo toch maar komen (mag ook een synthsolo zijn, hoor ;-)
 
Leuk. Ik vind vooral de bas, pads en de gitaareffecten in de "loop" erg mooi. Jammer dat ze zo zacht staan tov de drums. Je hebt wel een interessante drumpartij (chapeau!), maar ik vind de drumgeluiden niet zo mooi. En ik zou ze zachter in de mix gezet hebben. Nu nog lekker veel galm op die piano en laat die solo toch maar komen (mag ook een synthsolo zijn, hoor ;-)

Hey thnx voor de comment. De drums staan idd veel te hard in de mix. Heb hem afgemixed op mn koptelefoon, dat was niet zo handig. Heb het nummer al weer even bijgewerkt voor mezelf en wellicht toch nog even een solo erin stoppen.
 
Best een leuk nummertje met mooi in de breedte uitwaaierende geluidjes. Ik vind alleen wel dat je meer hoog in de hihat en bekkens had kunnen doen. Ze klinken niet helder.
 
Het hele nummer doet aan als een intro. Ik zit steeds te wachten totdat het echt begint. Met zang b.v. Vindt het wel goed gedaan. De drums zo prominent in de mix stoort mij in het geheel niet. Ook leuk dat je een electribe in de strijd gooit.
 
vind de drums echt afbreuk doen aan het nummer, qua sound. vooral de kick en snare vind ik er niet bij passen, te in your face. verder leuke track
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top