Detroit House

Pitch Black

Sound design is fun.
Lid sinds
11 november 2011
Berichten
253
Locatie
In de studio
I'll give it a try..
 

Attachments

  • Detroit house (Loopjes track) 9.mp3
    8,3 MB · Bekeken: 159
Volgens mij doe je maar wat... ;)

Nummer klinkt prima, luistert lekker weg. Vind het te "vrolijk" melodieus, om over het random opnoemen van grote steden maar niet te beginnen.. In de club sta ik hier gewoon op te danse hoor en dan waardeer ik hem waarschijnlijk een stuk meer dan dat ik thuis zit na een lange dag werk.:)
 
Volgens mij doe je maar wat... ;)

Nummer klinkt prima, luistert lekker weg. Vind het te "vrolijk" melodieus, om over het random opnoemen van grote steden maar niet te beginnen.. In de club sta ik hier gewoon op te danse hoor en dan waardeer ik hem waarschijnlijk een stuk meer dan dat ik thuis zit na een lange dag werk.:)

Hahahaha :okdan:
 
Er zit overigens wel een verhaal achter... En zijn zeker niet random opgenoemt! Ook is het een F-minor..
Ik vind um wel oke voor nu..
Over een paar weken nieuwe gear.. Heuj
 
Met een wat vettere beat zou het wat meer power krijgen volgens mij.
 
Heerlijk nummer! Bassline staat als een huis. Voor de rest zijn alle ingrediƫnten wel aanwezig.
 
Erg lekker. Goede flow: Mooie bas, leuke knisperende percussie. Evenwichtige mix. Ik mis alleen een beetje een melodie, waardoor het na een tijdje wat saai wordt.
 
Met een wat vettere beat zou het wat meer power krijgen volgens mij.

+ 1 ...fijne track.maar op de dansvloer denk ik dan..wanneer knalt ie er nu in?
 
dat ritme gaat het hele nummer door... beetje eentonig
klinkt verder goed qua sound
 
Tja ik heb gewoon wa geluiden bij elkaar gegooid, nie erg lang over nagedacht en toen vond ik het wel welletjes.
Gister me projecten enzo opgeschoond, alles op 3 na verwijderd. Nou met een schoone lei beginnen, want zag door de bomen het bos nie meer :P
 
knap, lekker dromerig en hypnotiserend en het neemt mijn pulserende tinnitus weg. DIt bedoel ik niet als belediging echt waar. het zit hem in die high hat/shaker lijnen die alles boven in de regionen lekker druk maakt en precies op de juiste frequenties :) daarom alleen al een stem :) (en voor al de rest)
 
Laatst gewijzigd:
Dit is iets wat ik regelmatig hoor, maar dan is dit dan nog wel iets waar je effe vanuit je stoel omhoog komt om te kijken wat er allemaal gebeurt in de zaal. (lichtman heh)

Ik zou zeggen, Beatport klaar. Kan zo tussen de Aril Brikha's enzo :)

Ik doe een +1!
 
hmm ja.. ik kan het wel waarderen eigenlijk.. lekker hypnotiserend. Ik heb er met plezier naar geluisterd :) Ik zou er wel nog iets in doen om mensen nog wat verder het nummer in te zuigen, als het ware ;)
 
Back
Top