track: aLiceD in wonderland.

DRe

SSM spacestation
Lid sinds
20 oktober 2004
Berichten
4.954
Locatie
Hilversum
Hier is mijn track van 2011 het is "aLiceD in wonderland" geworden hier bij gelijk een nieuwe zelf verzonnen style MELACHOLIE TRANCE genaamd... (mijn verie van ) en is een uitwas van Minimal waarbij in gegaan word op de diversiteit van het instrument zelf en waardoor de afleiding zo gering mogelijk word gehouden zoals in het Brain van iemand met zeer lichte ASS.

Deze "melancholische -psychedelische" trance track is al iets ouder toch de moeite om te posten omdat ik de laatste tijd niet zo veel meer maak. Ik snap dat er niet veel fans zijn voor deze "Melancholische Brainwashing" met rebirth 338 sounds en FM7 leads. weten jullie ook gelijk hoe deze track is gemaakt.

Het is de bedoeling dat je Brain totaal worden geëlektriseerd zoals in een magnetron. Suk6 aan alle en iedereen die luistert en mee doet in 2012.
 

Attachments

  • aLiceD.mp3
    3,5 MB · Bekeken: 136
De basis is goed, ikzelf zou het een beetje uitbreiden, maar ja dan is het natuurlijk niet meer minimal.
Zit zelf te denken aan een juno 60-achtige seqeunce die er dwars doorheen snijdt.
 
lijkt een beetje op General midi DrumnBass snap wel waat je heen wil, maar geluidenkeuze is het nog niet helemaal
 
Vette kick, dat wel.. nu nog een nummer er mee maken ;)
 
Back
Top