PlastikPeople - Melanchlory

wow zeg,

wat een mooie track is dit. Complimenten !:okdan:
 
Tnx ! was ook een hoop werk, hehe...op de beats heb ik erg lang gezeten.
er is geen stukje hetzelfde....8D
 
:okdan:ik durf mijn eigen nummers niet eens meer te plaatsen

complimenten
 
LOL !! dat zal wel meevallen toch :)
iig bedankt voor het kompliment..
ben benieuwd wat jezelf maakt....heb je al ge-post ??? ga ik gelijk even luisteren.
 
Ik hou niet zo van deze soort muziek. Waarschijnlijk omdat ik niet goed begrijp hoe ervan te genieten. Veel respect toch voor hoe het is gemaakt
 
Deze valt bij mij ook in goede aarde. Vind alleen wel dat de intro echt iets korter had gekund. Voor dat de ritme sectie erbij kwam was het halve nummer al voorbij. Voor de rest prima track.
 
Intro erg goed, mooie opbouw, mysterieuze klanken. Ondanks dat de beats strak klinken ben je mij als luisteraar op dat punt daar helaas kwijt.
 
HI Mensen

Thanks voor de feedback,
Ik kan me erg goed voorstellen dat een hoop luisteraars de beats niet trekken.
Als je op zoek bent naar conventionele ritme secties die gewoon maar mee sukkellen met de track dan is dit niets voor je idd.
Ik heb geprobeerd de drums zoveel mogelijk fysiek de toetsen partij te laten benadrukken en heb lang gedacht over welke clap, snare, basskickje waar moest komen.
persoonlijk vind ik dat ook de charme aan de track.
Voor wat ik zelf produceer is deze track enorm "normaal" alle producties na deze zijn 10X gekker qua beats en timing.
Ongetwijfeld wederom voor selectief publiek...hehe....

iig erg leuk om de verschillende reacties van mensen te horen....alle feedback slecht of goed of enig ander kritisch punt zijn meer dan welkom.

Tnx peeps !

:halleluja
 
Heel goed nummer!
Zit goed in elkaar, geweldige beats trouwens!
Klinkt wat µ-ziq of aphex twin achtig!
Doet me nog het meeste denken aan het album 'huge chrome cylinder box unfolding' van venetian snares.
 
HI DaanVH

"Klinkt wat µ-ziq of aphex twin achtig!
Doet me nog het meeste denken aan het album 'huge chrome cylinder box unfolding' van venetian snares"

Poe wat een komplimenten zeg ey...wow...tnx...dat zijn nogal wat namen die je ff noemt !!


En dan valt deze track nog mee vergeleken met het andere Shambok materiaal...Deze blijft redelijk constant qua geluiden. Ons ander materiaal flipt kompleet de pan uit...en loopt vaak ook op hoger tempo.

ltrz.
 
Klinkt erg lekker.. Misschien maar eens contact opnemen met het Warp label als je nog wat materiaal in dee orde van groote hebt?
 
HI Payt

Ja t zou op cker niet misstaan op het Warp Label...maar of ik daar tussen kom...kweenie...

Ehm ...of we nog meer materiaal van die grote hebben, kijk maar wat je vindt van de tracks op Myspace --->

www.myspace.com/shambok

Ben benieuwd

iig hartelijk dank voor je feedback :)
 
Back
Top