X

Patchblocks is ermee gestopt

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Patchblocks is ermee gestopt

Patchblocks is ermee gestopt. Cryptische omschrijving op hun website: "Following the acquisition of our core technology behind the Patchblocks and Minijam brands, the products have now been discontinued.".

Patchblocks waren kleine modules die je aan elkaar kon koppelen. Je moest zelf de synth er in programmeren m.b.v. hun software. Later brachten ze ook de Minijam Studio machientjes uit. Dat waren een soort Pocket Operators (die je kent van Teenage Engineering). De software en alle patches die de gebruikers hadden geŁpload naar de "cloud" en het forum (beide zijn er nu niet meer) kun je in een zip bestand downloaden. Als je nog ergens een Patchblock hebt slingeren zou ik dat doen want zelf patches maken is gecompliceerd.

Click image for larger version

Name:	Patchblocks.jpg
Views:	1
Size:	40,0 KB
ID:	3648634
    Noem 1 goed nummer waar geen Minimoog in voorkomt.

Zo cryptisch is het toch niet? Ze hebben hun technologie aan een andere partij verkocht en daarom stoppen ze met de productie.
    the skyline was beautiful on fire
    all twisted metal stretching upwards
    everything washed in a thin orange haze

Comment

Originally posted by deathspell View Post
      Zo cryptisch is het toch niet? Ze hebben hun technologie aan een andere partij verkocht en daarom stoppen ze met de productie.
      Hmmm. Ik vraag me dan altijd af wie en wat die ermee gaat doen. Ik zou graag op de website van die andere partij kijken of zij de originele Patchblocks nog ondersteunen of "hun eigen" variant er van gemaakt hebben.
      Noem 1 goed nummer waar geen Minimoog in voorkomt.

Comment

Dan zullen t wel Batchblocks worden.

Comment

Ik heb er nog eentje koop, nieuw, 40 euri's. pb maar ff
          DJ Niel Facebook Tutorials

Check out: www.gearhunter.net

Comment

Originally posted by MeneerJansen View Post

Hmmm. Ik vraag me dan altijd af wie en wat die ermee gaat doen. Ik zou graag op de website van die andere partij kijken of zij de originele Patchblocks nog ondersteunen of "hun eigen" variant er van gemaakt hebben.
            Die hoeven er niet perse iets mee te doen. Google en Facebook kopen tientallen kleine bedrijven op, met als enige doel zodat zij niet meer verder kunnen gaan met hun ideeŽn en daardoor hun monopolie positie in gevaar kunnen brengen: http://uk.businessinsider.com/big-te...tartups-2018-3
            Mick Benjamins | Facebook | Twitter

Comment

Working...
            X