X

Meet Xerxes: The new Elka Synthex in rack.

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Meet Xerxes: The new Elka Synthex in rack.

Er zou een nieuwe module komen van Black Corporation.
    De mannen zijn gekend van hun Deckards Dream(module ala CS-80)en de Kijimi(module ala RSF Polykobol)

Bijgevoegde bestanden

knap!!
    The happiest people don't have the best of everything
    But they make the best of everything

Comment

Deze dus https://www.deckardsdream.com/produc...-preorder-run1

https://www.soundonsound.com/news/su...oration-kijimi

Comment

Hopen dat deze niet ook $3749 kost.

Comment

$4748 bedoel je? Een CS -80 zonder ringmodulator is als een Harley zonder uitlaat

Comment

Met de sequencer als optionele uitlaat....?
            www.akikaze.nl Instrumenten: analoge en digitale synthesizers en keyboards, modulaire synthesizers en systemen, samplers, sequencers, effecten, akoestische en elektronische percussie, elektroakoestische gitaar en sitar, elektrische gitaar, santoor. Stijlen: Berlijnse school, klassiek, progrock, Aziatisch, Italo. Berlijnse school album nr. 11 "Solstice" is uit bij bij www.sphericmusic.de en nr. 10 "Blue Sky Events" e.v.a. zijn leverbaar bij http://www.syngate.net

Comment

Originally posted by vinnieq View Post
              $4748 bedoel je? Een CS -80 zonder ringmodulator is als een Harley zonder uitlaat
              Ja inderdaad die is nog duurder. De Kijimi is volgens mij zonder expansion. De basisprijs is wel hetzelfde.

Comment

Deckard's Dream werd toen met best wel wat fanfare aangekondigd, maar van de Kijimi waren er alleen maar een paar prototype-foto's volgens mij.

Bij de CS80 hebben ze chips gebruikt ipv CS80 voice board clones. Bij de Synthex heb je DCOs (hopelijk goedkoper) - maar dan komt de vraag of de chorus ook 100% is. Was het niet zo dat die BBD's niet meer beschikbaar waren?
                For all the intelligence and knowledge that technology empowers us with, the lazy and stupid is amplified along with it (Staticstarter)

Comment

Dat zijn toch TDA1022 's? Daar heb ik nog wel een rijtje van liggen geloof ik. Ebay ook.

Comment

Hopelijk dat ze het niveau knutselschuur gaan ontgroeien en gaan werken aan een wereldwijd dealernetwerk en serviceapparaat. Ik vind het maar eng om bij zo'n club die zo ver weg zit zulke dure (maar hele mooie!) dingen te bestellen. Daarbij moet ik opmerken dat ik levensgevaarlijk ben met een soldeerbout in mijn handen en de ballen verstand heb van elektronica en het mij op dit gebied dus ernstig aan zelfredzaamheid ontbreekt.

Comment

Denk dat je hier op het forum wel een fijne bouwert kan vinden hoor....
                      Lanterfanterpanter

Comment

Originally posted by Von Naphoven View Post
                        Hopelijk dat ze het niveau knutselschuur gaan ontgroeien en gaan werken aan een wereldwijd dealernetwerk en serviceapparaat. Ik vind het maar eng om bij zo'n club die zo ver weg zit zulke dure (maar hele mooie!) dingen te bestellen. Daarbij moet ik opmerken dat ik levensgevaarlijk ben met een soldeerbout in mijn handen en de ballen verstand heb van elektronica en het mij op dit gebied dus ernstig aan zelfredzaamheid ontbreekt.
                        Schneidersladen zou IIG dealer worden in de EU ...

Verder zijn naar mijn mening diverse US producenten het niveau knutselschuur nog steeds niet ontstegen (QA/QC) ...
                        In EuroRack-land idem ...
                        Laatst gewijzigd door levka , 8 september 2018, 17:20.
                        Als je niets te zeggen hebt, doe het dan niet hier ...

Comment

Veel van die knutselaars maken mooie dingen hoor. Zonder Eric van Baaren , Bas van Dam, Maurits Overgauw, Horst Theis en Thomas Welsch had ik een paar unieke toepassingen moeten missen en waren een paar ideen voor modificaties van me nooit uitgevoerd. Black Corporation schat ik wat hoger.
                          www.akikaze.nl Instrumenten: analoge en digitale synthesizers en keyboards, modulaire synthesizers en systemen, samplers, sequencers, effecten, akoestische en elektronische percussie, elektroakoestische gitaar en sitar, elektrische gitaar, santoor. Stijlen: Berlijnse school, klassiek, progrock, Aziatisch, Italo. Berlijnse school album nr. 11 "Solstice" is uit bij bij www.sphericmusic.de en nr. 10 "Blue Sky Events" e.v.a. zijn leverbaar bij http://www.syngate.net

Comment

Originally posted by Akikaze View Post
                            Veel van die knutselaars maken mooie dingen hoor. Zonder Eric van Baaren , Bas van Dam, Maurits Overgauw, Horst Theis en Thomas Welsch had ik een paar unieke toepassingen moeten missen en waren een paar ideen voor modificaties van me nooit uitgevoerd. Black Corporation schat ik wat hoger.
                            De mooiste bloemen groeien op de rand van het ravijn, dat ben ik zeker met je eens.
                            Van de door jouw genoemde namen heb ik zelf ervaring met n en dat was een gemengd genoegen (QA/QC).

Een grote naam is ook niet per s een garantie op een zorgeloze toekomst; Roland Juno 106 voice chips, DSI Evolver en P'08 encoders, etc.
                            Roman heeft IDD wel een track record met zijn Sputnik reeks.
                            Als je niets te zeggen hebt, doe het dan niet hier ...

Comment

Working...
                            X