X

Hee ik ben helemaal niet nieuw....

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Hee ik ben helemaal niet nieuw....

.... maar best wel een tijdje inactief geweest op het forum. Ik heb een beetje heftige tijd achter de rug ivm met werkgerelateerde toestanden, zoals een corrupt management wat mij gigantisch heeft genaaid om niks, terwijl ik uitblonk in mijn werk volgens mails die ik van datzelfde management nog steeds in de mailbox heb. Het was echt een te idiote gang van zaken die mij en een aantal collega's getroffen heeft. en het heeft me mijn baan ( leukste baan die ik ooit heb gehad) gekost, en ben een soort van half depressief geraakt ( niet de officiele lezing ) Ik had gewoon nergens meer zin in, en al helemaal niet in jullie nee geintje, ik las op een gegeven moment mijn laatste reacties terug en merkte dat ik erg negatief werd over eigenlijk alles, zo wil ik niet zijn he. En daarom heb ik besloten te stoppen met posten. Ook heb ik erg weinig muzikale dingen gedaan etc. Maar onkruid vergaat niet zeggen ze dan, ik heb mezelf lekker opgeladen en voel me weer mezelf in zo'n mate dat ik denk dat ik me hier wel weer kan vertonen Nou dat was wel weer persoonlijk genoeg voor vandaag he.
    Ik wilde dit graag even uitleggen aan de forumleden die me kennen en die dachten dat ( wat natuurlijk ook erg aannemelijk is) ik in de gevangenis zat, of ziek was , of door aliens ontvoerd. Wat niet het geval is hoor. Tenminste, die eerste twee weet ik zeker.
    Write a good song, and it won't matter what you record it with...
    Write a bad song and it won't matter what you record it with.....

Mijn experimenteersels en nooit afgemaakte WIP's :
    https://soundcloud.com/soundcrumbs

Hey man-t sorry om te horen. Kan me wel voorstellen hoe k*t het is om een leuke baan te verliezen.
    iig leuk dat je weer terug bent. Wellicht kun je negatieve energie juist in je muziek kwijt.

Cheers Tim
    CENSORED

Comment

Als ancien op dit forum herinner ik me je nog goed.
      Tja ... managers kunnen soms héél vervelende wendingen in je leven brengen. Erg jammer voor je dat jou dit overkomen is. Maar wel erg goed te lezen dat je je leven opnieuw op de rails hebt gebracht en je terug in van alles zin hebt.

Welkom terug en beleef terug plezier hier

Danny
      Alles wat ik nodig heb

Uitgebreide info op https://www.guy-lian-photo.be

Comment

Thanks !
        Write a good song, and it won't matter what you record it with...
        Write a bad song and it won't matter what you record it with.....

Mijn experimenteersels en nooit afgemaakte WIP's :
        https://soundcloud.com/soundcrumbs

Comment

Goed dat je weer terug bent. Tja van ontvoering van Aliens weet ik niks... foute managers (in de zorg waar ik werkte) helaas ........ wat meer. Muziek kan erg fijn zijn aftstand te kunnen nemen van negatieve ervaringen en ook gedachtes.... is mijn ervaring. Welkom.

Comment

Originally posted by man-T View Post
            Ik heb een beetje heftige tijd achter de rug ivm met werkgerelateerde toestanden, zoals een corrupt management wat mij gigantisch heeft genaaid om niks
            Mja, klinkt wel bekend. Heb dat bij de overheid ook al meegemaakt, laat ik daar maar niet over beginnen...

Sterkte ermee en ik hoop dat alles weer op z'n pootjes terecht komt voor jou.

Comment

man-T klote zeg, maar fijn dat je terug bent. sterkte!
              i7-6700k, 32GB, 3xssd, hd; win 10 pro; Cubase Pro 10.5; Wavelab 10 Pro; Spectralayers Pro 7; Motu Ultralite MK3 hybrid; Roland MMP-2; MCU; Novation Zero SL MKII & 49SL MKII; Nektar Panorama P1; Arturia Spark CDM; Maschine MK3 + Jam; Push 2 (+live 10 suite); Behringer FCB 1010; Rode NT1-A; Shure SM-58; studiomonitors: Mission 761i op H/K PM640vxi.

https://soundcloud.com/sada-exposada

https://www.platformplee.nl/author/sada_exposada/

Comment

Welkom terug

Comment

Heftig Man-T. Fijn dat je weer terug bent en je weer klaar bent voor de mooiste hobby/bezigheid ter wereld!
                  Arno
                  Rise to yourself

Synths: Alesis QS8.1, Yamaha CS6x, Roland XV-5050 + R-70, Korg Wavestation SR + NS5R
                  Software: Windows 10 64-bit, Cubase Pro 9.5, WaveLab Pro 9.5, div. VSTi's
                  PC: i7-980 6-core,, 24GB RAM, 2xSSD, 3xHDD
                  Interfaces: Echo AudioFire12, MOTU MicroLite
                  Controllers: Steinberg cc121, Frontier Design Tranzport
                  Mixer: Soundtracs Topaz Project 8 32ch inline
                  De complete setup: www.amps-recordings.nl.

Cursussen Cubase en studio advies, ook op locatie
                  Facebook

Comment

Working...
                  X