Nieuw

Haddewade

Nieuwkomer
Lid sinds
14 april 2020
Berichten
14
Locatie
Oost Gelre
Hoi,

Ik ben Mark, 50 jaren jong en ik rommel wat met Hammond orgels en de in mijn ogen onlosmakelijke Leslie speakers die daarbij horen.
Daarnaast komen terloops ook de vintage ritme instrumenten uit die periode voorbij.
Zelf bezit ik 2 Hammonds M100 series, met daarbij de (heilige graal voor sommige) Leslie 122 en een Leslie 760 (the beast)
Ik heb nog een Derde Hammond staan (ook een M100 series maar in een speciale uitvoering) die te koop is.

Waarom ik hier ben zal ik heel eerlijk in zijn, ik heb wat specifiek synth spul overcompleet namelijk een complete Dr. Bohm Digital drums die uit een van de Hammonds komt en ik niet gebruik.
Op Mp word ik een beetje ziek van de schande biedingen en ik hoop hier er iemand ermee te kunnen helpen tegen een faire prijs.

Ik weet hoe hierover op sommige fora word gedacht, mocht dit tegen de regels zijn dan laat he me maar weten, even goeie vrienden!

Groet,
Mark
 
Welkom!

Lees voor de zekerheid nog even de regeltjes m.b.t. het gebruik van de Marktplaats op dit forum. Om biedingen vragen is bijvoorbeeld niet toegestaan, een richtprijs is verplicht.
Doe dit niet in deze post, maar maak een apart draadje aan in het Marktplaats / Te koop/te ruil aangeboden subforum.
 
Back
Top