Hier is niets

Niets

Ingeburgerd
Lid sinds
14 juni 2018
Berichten
51
Locatie
Amsterdam
Hoi, ik maak elektronische muziek onder het pseudonym ' Niets'. Ik maak sinds de afgelopen +-4 jaar soundcapes(tracks) voor (dans)theater stukken en heb ondertussen al 20+ verschillende voorstellingen verzorgd van getextureerde geluidsgolven en snoeiharde ritmes. Maak tevens ook "liedjes" van techno tot boemklats. Al gedurende lange tijd lees ik mee op het Synthforum en ik vond het tijd om mijzelf ook eens lid te maken om wellicht een klein beetje kennis te spreiden maar vooral om het te vergaren. Ik werk met Ableton Live 10 Suite en ik ben de afgelopen tijd enorm veel plezier aan het hebben met de nieuwe Wavetable synth. Qua hardware heb ik een overmaat aan midi controllers en:

Waldorf Pulse 2
Novation Circuit
PO-12 Rhythm
Akai K1M (die ik nog wil circuit benden a-la Hilltree, maar ik heb nog nooit een soldeerbout aangeraakt dus moet eerst nog even oefenen voordat ik dat aandurf).
Een Behringer Neutron is in bestelling tevens :D (hoewel ik al een mono/paratonische synth heb maar de demo's spreken me heel erg aan, kan niet wachten om eindeloos te dronen).

Ik merk dat ik steeds meer naar de hardware toe verlang sinds mijn aanschaf van de Circuit. Wellicht daarom ook dat ik nu hier ben. Aangenaam kennis te maken iig ik ga jullie spreken :D.
 
Welkom hier.
Consumeer en draag bij naar hartenlust :)

Ik links "Berichten: 0" staan terwijl ik toch echt een post van je zit te lezen.
Its all in the name denk ik dan maar.... ;)
 

Attachments

  • Niets.jpg
    Niets.jpg
    33,9 KB · Bekeken: 107
In zekere zin is niets iets meer dan iets
 
Ik heb hier niets aan toe te voegen....

Welkom dus! :mega:
 
Welkom hier.
Consumeer en draag bij naar hartenlust :)

Ik links "Berichten: 0" staan terwijl ik toch echt een post van je zit te lezen.
Its all in the name denk ik dan maar.... ;)
Post in het "Nieuwe Leden" hok worden niet meegeteld toch?
 
Back
Top