Ik ben compleet aan het ver-behringeren, anderen ook?

behriger moet mn creditcard en huis ook clonen, en mn vriendin ook als t kan.
 
zoals wat? topobrillo sports? of de mannequins whimsical raps? ik had die mangrove maar vind m echt niet passen qua mix en sound.

Voorbeeld?
Akemie's Taiko staat hoog op mijn lijstje. Lijkt mij een interessante "nieuwe" benadering van een "oud" concept.

De Behringer 2x140 hp "Go-case" is trouwens wél een kandidaat die ik serieus overweeg.
 
de vsts van arturia klinken echt supersick

Ik heb de V-collection 7 maar daar zit geen Odyssey in. Wel de 2600 maar die is toch anders, even cool hoor maar anders.
Die K Odyssey heeft mij zo bekoord destijds, veel meer dan mijn MS20 ooit. De MS heb ik nog als vst als restant uit mijn oorspronkelijke oude Korg Collection.
Deze had recent een update en werkt prima onder Catalina en Cubase 10.

Maar toch is het handig om ook zo'n hands-on hardware synth te hebben. Knopjes draaien ipv muis-schuiven.
Alhoewel zo'n vst via Sidecar op een Pad wel handig zou kunnen zijn, maar enkel met een recente Mac en recente Pad. Recente Mac heb ik, multipurpose maar
speciaal een nieuwe iPad kopen voor wat snellere controle van een vst? kweezonognie hoor... haha
 
Vandaag de Behringer Cat binnengekregen. :okdan:

In tegenstelling tot de andere modules had ik het idee dat deze toch “anders genoeg” was om eens te proberen.

de sound is fantastisch!

Wel een issue/vraagje: ik weet dat er bij de Behringer minimoog kloon issues waren met note triggering. Als twee noten overlapten, dan werd de tweede noot niet gespeeld. Zelfs de pitch verandert niet. De Cat heeft hier ook last van.
Was er voor de Model D kloon een oplossing? Ik gebruik erg veel overlappende notes tijdens mijn spel. Ideaal voor piano spelen, maar minder bij dit soort synths!
 
Yes stond gisteren op bax. Vandaag in huis. Impulsaankoop. Geen spijt! ...behalve dan dat ik er niet fatsoenlijk op kan spelen door dit probleem haha.
 
...het device via de software op Polychain - unisono functie zetten lijkt goed te werken als hack...!
 
Gefeliciteerd, supergaaf ding. Ik wil d'r ook een. 8~
 
Volgens bax leverbaar over 4wkn: rd-6 en 2600. Prijs nog niet bekend :(

de rd-6 zal wel hetzelfde worden als de td-3... naar de 2600 ben ik erg benieuwd iig...

Rond de rd-9 is het al een poos stil....
 
De verwachte levertijden van Bax zeggen meestal helemaal niets dus ik zou daar geen hoop uit putten.
 
Back
Top