~ [- Je laatste ontdekking -] ~

ik heb gisteren dit ontdekt, maar weet niet wat ik ermee moet :dubbel:

 
:dubbel: O-M-G ....!!!!!


Gauw iets anders om die ellende te vergeten....

Airhead :P
 
jamaar er staat je laatste ontdekking, niet je laatste ontdekking die je goed vindt ;):D
 
:D nee klopt.. gecondoleerd ermee...
 
jamaar er staat je laatste ontdekking, niet je laatste ontdekking die je goed vindt ;):D

Staat wel in de startpost uitgelegd, maar iedereen is vrij om die niet te lezen of anders te interpreteren.

Wat is het leven toch mooi..! :okdan:
 
tumblr_la1bdemVCA1qzb7gjo1_500.jpg
 


(Eigenlijk helemaal niet mijn laatste ontdekking, maar dat maakt het niet minder goed.)
 
Laatste tijd niet zo heel veel, geloof ik..maar de laatste waren:

Soulwax - Nite versions (her-ondekt; had 'm al ff, maar vandaag weer es geluisterd :okdan: )
/QUOTE]


Moet je zeker ook eens Part of the weekend never dies checken! Live versie, maar zeker zo goed! Laatst ook weer herondekt!
 
Mooi...vind ik...

Mister & Mississippi - Coloured in White
 
Paul Kossoff - Time Away

Ik was op Soundcloud een documentaire aan het beluisteren over Basing Street studios, waar het o.a. over de analoge tijd ging. Waar al niet minder met geluid werd geëxperimenteerd. Om te voorkomen dat vroeg of laat eens iemand geëlectrocuteerd zou worden, hadden ze een kastje gemaakt waar je op een veilige manier, de gitaar kon laten klinken over de rotary speakers van een Hammond-orgel zonder de achterkant eraf te hoeven halen, en vroegen Paul Kossoff om daar zijn gitaar in te pluggen. Toen ze 's avonds weggingen was hij nog aan het spelen, en toen ze de in de loop van de volgende ochtend terug kwamen was hij nog steeds bezig. Ik had meteen zoiets van wow, die was dus duidelijk met zijn hele wezen aan het opgaan in een voor hem nieuw geluid, helemaal in een flow, dit MOET ik horen. Wat me gelukkig erg makkelijk werd gemaakt omdat de titel van het nummer ook werd genoemd wat hieruit is ontstaan. Dus ik gauw naar Youtube, en volgens mij heb ik er een favoriet nummer bij.




 
ik ben nu van deze band alle bewegende onderdelen aan het verzamelen(nog 2 CD's te gaan)



:halleluja :halleluja :halleluja

het liefst vinyl, maar helaas is niet alles op dat goddelijke plastic uitgegeven
maar deze en 2 anderen heb ik wel in het zwarte goud
 
Mja, kende een bekend nummer van hun wel half, maarre...

Laatst naar een concert van hun geweest in Paradiso waar ze met dit nummer eindigden:




Staat sindsdien op nr. 1 van beste live optreden/nummer ooit van me... echt niet normaal gaaf!
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top