Lange poost.
Geen belediging bedoeld, maar wat de hel is er mis met dit land? Je kan in veel gebieden wel fouten vinden, en dan heb ik het voornamelijk over politiek, bedrijven, winkeltjes, maatschappij, enzovoorts.
Maar laat ik het voornamelijk hebben over bedrijven, winkeltjes, en zo. Ik had dus bij een vent in een kleine audiozaak kabels op maat besteld. Hij vertelt me (ik stond voor hem in de winkel) dat het 1 of 2 dagen zou duren maximaal. Krijg ik na meer dan een wéék eindelijk een telefoontje, zegt-ie dat-ie vragen moet stellen. Eén vraag is legitiem: of de ene kant van de kabels mannelijke of vrouwelijke XLR moet zijn. Maar kunnen jullie me vertellen of het nou echt uitmaakt of hij mij moet vragen of ik actieve of passieve monitors heb? Vertelt-ie me dat ze kunnen exploderen.... voor zover ik weet is het gewoon een standaard-connectie van audiokabels, en klaar. Ik kreeg zo de indruk dat-ie gewoon een beetje aan het zeiken was en zich probeerde voor te doen alsof... nou, iets, wat dan ook. Of hij probeerde informatie los te peuteren om één of andere reden. Misschien dacht-ie meer geld uit me kunnen halen of zo in de toekomst.
Hoe dan ook, de volgende dag krijg ik te horen over de telefoon dat ze klaar zijn. Ik zeg tegen hem "Eindelijk!" en hij zegt dan van "Jaaa, ik had je trouwens gisteren nog gebeld dat ze klaar waren maar ik kon je niet bereiken. Kijk maar op je telefoon." Ehhhhh, oh echt? Hij liegt dat hij barst.
Maar okee dan, eindelijk kabels. Neem ze snel mee, maar wat krijg ik te zien later? Godverdegodver: verkeerde bestelling!! Eén paar kabels teveel! Krijg nou toch de....! "Laat maar zitten," denk ik dan. Vuile amateur.
Dan Feedback Rotterdam. Krijg ik een bestelling thuis gestuurd waarbij ik geen kleingeld heb en de bezorgers ook niet (die er trouwens erg onguur en onbetrouwbaar uitzagen). Dus moeten ze maar de volgende dag terugkomen. Sommigen geven het argument dat ze kunnen worden beroofd, dan denk ik "Waar de fuck heb je het over?" Ze nemen toch al contant geld aan, dus wat de hel maakt het uit als ze kleingeld meehebben? Maakt ze alleen maar meer flexibel en kan ik tenminste meteen m'n pakket krijgen.
Is goed. Volgende dag dan maar. Neem ik het aan, krijg ik binnen te zien dat de verpakking slecht is. Daarmee bedoel ik: het is gewoon de originele verpakking, die een beetje beschadigd is en het ding is ZO open te maken. Wat is dat nou, huh? Betaal je haast 10, 15 euro aan bezorgkosten, kunnen ze niet eens een normale verpakking regelen? Een goede verpakking die DICHT is, helemaal afgesloten voor ongeautoriseerde manipulatie, en als iemand ermee zou hebben gerommeld dan zou je het wel weten want je zou het zien?
Ik stuur dus e-mail naar de Telesales-afdeling van Feedback. Ze willen alsnog de bon sturen, is goed. Maar ik vertel ze dat ik eigenlijk niet eens dat ding meer wil hebben vanwege de JUISTE GELDIGE redenering dat de verpakking slecht is, dus wat ik net allemaal zei min of meer. Gaan ze me vragen "Maar waarom dit, blah blah...?" terwijl ik ze in de vorige mail, de eerste, allang heb verteld waarom. Vertellen ze me dat als het product werkt het toch helemaal niet uitmaakt? "Wat wil je met de verpakking?" Godverdegodver denk ik dan! "Ben je DOM of zo?" Ik schreef daarvoor al dat er met de verpakking kan zijn gerommeld omdat jullie amateurs er niet voor hebben gezorgd om zoiets te voorkomen in de eerste plaats!!!
Ik heb tot nu toe nog STEEDS niet eens de bon ontvangen. Toen ik die tijd zelfs nog weer een tegenantwoord wilde sturen merkte ik dat mijn e-mail en berichten niet meer werden geaccepteerd of zo. Las het via een automatisch bericht. Wat zijn dat nou voor amateurs die hun klanten zo slecht behandelen en die niet eens naar simpele geldige logica willen luisteren?
En zo kan ik wel uren, dagen, MAANDEN lopen klagen over zaken. Zoals educatie-instellingen waar ze er ook de kantjes slordig vanaf lopen, slechte leraren, slechte organisaties, kantoren waar mensen een beetje lopen te ouwehoeren en zo min mogelijk werk verrichten, bedrijfjes waar smerige "politiek" aan de gang is, waar mensen zeggen dat ze iets zullen doen maar het niet doen, zo moet ik bijvoorbeeld nog steeds veel geld terugkrijgen van een bepaalde instelling.
Wat is er met dit land aan de hand? Al die amateurs, oplichters en leugenaars. Kennelijk nemen veel van ze hun werk niet serieus.
Geen belediging bedoeld, maar wat de hel is er mis met dit land? Je kan in veel gebieden wel fouten vinden, en dan heb ik het voornamelijk over politiek, bedrijven, winkeltjes, maatschappij, enzovoorts.
Maar laat ik het voornamelijk hebben over bedrijven, winkeltjes, en zo. Ik had dus bij een vent in een kleine audiozaak kabels op maat besteld. Hij vertelt me (ik stond voor hem in de winkel) dat het 1 of 2 dagen zou duren maximaal. Krijg ik na meer dan een wéék eindelijk een telefoontje, zegt-ie dat-ie vragen moet stellen. Eén vraag is legitiem: of de ene kant van de kabels mannelijke of vrouwelijke XLR moet zijn. Maar kunnen jullie me vertellen of het nou echt uitmaakt of hij mij moet vragen of ik actieve of passieve monitors heb? Vertelt-ie me dat ze kunnen exploderen.... voor zover ik weet is het gewoon een standaard-connectie van audiokabels, en klaar. Ik kreeg zo de indruk dat-ie gewoon een beetje aan het zeiken was en zich probeerde voor te doen alsof... nou, iets, wat dan ook. Of hij probeerde informatie los te peuteren om één of andere reden. Misschien dacht-ie meer geld uit me kunnen halen of zo in de toekomst.
Hoe dan ook, de volgende dag krijg ik te horen over de telefoon dat ze klaar zijn. Ik zeg tegen hem "Eindelijk!" en hij zegt dan van "Jaaa, ik had je trouwens gisteren nog gebeld dat ze klaar waren maar ik kon je niet bereiken. Kijk maar op je telefoon." Ehhhhh, oh echt? Hij liegt dat hij barst.
Maar okee dan, eindelijk kabels. Neem ze snel mee, maar wat krijg ik te zien later? Godverdegodver: verkeerde bestelling!! Eén paar kabels teveel! Krijg nou toch de....! "Laat maar zitten," denk ik dan. Vuile amateur.
Dan Feedback Rotterdam. Krijg ik een bestelling thuis gestuurd waarbij ik geen kleingeld heb en de bezorgers ook niet (die er trouwens erg onguur en onbetrouwbaar uitzagen). Dus moeten ze maar de volgende dag terugkomen. Sommigen geven het argument dat ze kunnen worden beroofd, dan denk ik "Waar de fuck heb je het over?" Ze nemen toch al contant geld aan, dus wat de hel maakt het uit als ze kleingeld meehebben? Maakt ze alleen maar meer flexibel en kan ik tenminste meteen m'n pakket krijgen.
Is goed. Volgende dag dan maar. Neem ik het aan, krijg ik binnen te zien dat de verpakking slecht is. Daarmee bedoel ik: het is gewoon de originele verpakking, die een beetje beschadigd is en het ding is ZO open te maken. Wat is dat nou, huh? Betaal je haast 10, 15 euro aan bezorgkosten, kunnen ze niet eens een normale verpakking regelen? Een goede verpakking die DICHT is, helemaal afgesloten voor ongeautoriseerde manipulatie, en als iemand ermee zou hebben gerommeld dan zou je het wel weten want je zou het zien?
Ik stuur dus e-mail naar de Telesales-afdeling van Feedback. Ze willen alsnog de bon sturen, is goed. Maar ik vertel ze dat ik eigenlijk niet eens dat ding meer wil hebben vanwege de JUISTE GELDIGE redenering dat de verpakking slecht is, dus wat ik net allemaal zei min of meer. Gaan ze me vragen "Maar waarom dit, blah blah...?" terwijl ik ze in de vorige mail, de eerste, allang heb verteld waarom. Vertellen ze me dat als het product werkt het toch helemaal niet uitmaakt? "Wat wil je met de verpakking?" Godverdegodver denk ik dan! "Ben je DOM of zo?" Ik schreef daarvoor al dat er met de verpakking kan zijn gerommeld omdat jullie amateurs er niet voor hebben gezorgd om zoiets te voorkomen in de eerste plaats!!!
Ik heb tot nu toe nog STEEDS niet eens de bon ontvangen. Toen ik die tijd zelfs nog weer een tegenantwoord wilde sturen merkte ik dat mijn e-mail en berichten niet meer werden geaccepteerd of zo. Las het via een automatisch bericht. Wat zijn dat nou voor amateurs die hun klanten zo slecht behandelen en die niet eens naar simpele geldige logica willen luisteren?
En zo kan ik wel uren, dagen, MAANDEN lopen klagen over zaken. Zoals educatie-instellingen waar ze er ook de kantjes slordig vanaf lopen, slechte leraren, slechte organisaties, kantoren waar mensen een beetje lopen te ouwehoeren en zo min mogelijk werk verrichten, bedrijfjes waar smerige "politiek" aan de gang is, waar mensen zeggen dat ze iets zullen doen maar het niet doen, zo moet ik bijvoorbeeld nog steeds veel geld terugkrijgen van een bepaalde instelling.
Wat is er met dit land aan de hand? Al die amateurs, oplichters en leugenaars. Kennelijk nemen veel van ze hun werk niet serieus.