[acid] Analog Army - First Post

spdk

ech wel
Lid sinds
21 januari 2002
Berichten
3.290
Locatie
Utrecht
Oudere track met ms20, 303, 8raw8, tr-909. Tevens mijn eerste openbare track op Soundcloud.

 
Laatst gewijzigd:
Nou, gemengde gevoelens hier. Niet slecht maar ook niet goed. Ik stoorde me een beetje aan de repetetiviteit van de 303, ik zou daar af en toe een glitch opzetten ofzo. Voor de rest wel lekker hypnotizerend.

Succes! Gloomy.
 
Hey nog een acidmensch uit Utrecht :doei: Ja, een tegen-riff/breakje werkt altijd goed. Verder old-skooly beuk dus niets te klagen.
 
hoppa, iemand heeft z'n imposter-syndrome van zich af geschud....? :)

lekker bezig man

en een dikke track!

Ik stoorde me een beetje aan de repetetiviteit van de 303

ik ook, maar tegelijkertijd heb ik er altijd wel respect voor als een producer zo meedogenloos doorzet.. op een gegeven moment moet je afhaken, of jezelf eraan overgeven.. mij lukte dat laatste, maar het scheelde weinig :D

in een dj-setje zal deze trouwens hard gaan..
 
Bedankt voor jullie feedback.

Misschien moet ik er een beetje rekening mee houden dat mijn track niet in een dj set, tussen 2 andere platen, terecht komt. Dat is wel zoals ik het me voorstel als ik muziek maak. De kans is groter dat hij van het begin tot het bittere eind op SoundCloud of Spotify wordt gedraaid. :D

Maar goed, het is wat het is, ik verwacht niet dat ik iets aan deze track ga veranderen, hij is geworden zoals ik van plan was. Op naar de volgende :)
 
Laatst gewijzigd:
ja vette smerige acid. tof..
die 303 staat wellicht een tandje te hard.
maar dat weerhoud me niet om los te gaan.
 
De intro bracht me even terug naar Crowd Control - Tranzformer

Lekkere basic track, niet te moeilijk. Een goede vuller tussen 2 platen die op zichzelf ook prima grooved. Het lijntje achter de 303 (rond 1.35) zou zelfs nog wel een kuchje harder mogen. Het geeft wat signatuur en het is een lekkere ondersteunende melodielijn.

Nice track!


ps: Maak je nog steeds dit soort tracks?
 
Bedankt voor het luisteren. Ja, ik maak nog steeds dit soort tracks, deze is een jaartje oud denk ik.
Top. Lekkere early house/rave vibes. Ik houd je Soundcloud in de gaten.
 
Back
Top