UPS verificatie

ProgHead

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
26 februari 2019
Berichten
5.642
Locatie
Zeist
Binnenkort komt er voor mij een pakje via UPS. Omdat ik de dag van aankomst wil verzetten naar een dag dat ik thuis ben heb ik geprobeerd een account aan te maken. Daarvoor moet ik dit doen:

Gebruik deze verificatiecode om uw inschrijving te voltooien.

De code zit erbij maar nergens staat wat ik daarmee moet doen en waar... :stupid

Wie weet hoe dat gaat?
 
Meestal moet je die ergens invoeren tijdens het aanmeldproces. Dus account aanmaken, gegevens invullen, code bevestigen, afronden. Hoe het bij UPS specifiek zit weet ik niet, wel dat ze een vrij naar accountsysteem hebben wat ik me herinner uit het verleden.
 
(...) code bevestigen (...)

Dat is het problematische stukje. Ik zie nergens een optie om dat te doen. En ondertussen wordt mij niet toegestaan de dag van bezorging te verzetten...
 
Normaal gesproken (ik bedoel in het algemeen, weet niet of die bij UPS ook precies zo is) krijg je als je je gegevens heb ingevuld een scherm te zien met 'Er is een code verstuurd naar je email adres, voer de code hier in om je inschrijven compleet te maken" of iets van die strekking. Heb je niet per ongeluk een tab weggeklikt terwijl je nog niet klaar was met de aanmelding? Misschien proberen het hele riedeltje nog een keer te doorlopen?
 
Zal het straks nog weer opnieuw proberen. Dit is precies waarom ik zo'n hekel aan accounts heb, je moet eerst allerlei kunstjes laten zien om dan uiteindelijk iets heel simpels gedaan te krijgen.
 
Kom er niet door. Kennelijk wordt het pakje naar een afhaalpunt gebracht als je niet thuis bent, dat moet dan maar.
 
Krijg steeds dit:

We kunnen deze aanvraag helaas niet verwerken. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw.

Helaas kan ik het bezorgbedrijf niet zelf kiezen. Dus nu maar hopen dat het goed gaat, en/of het pakketje bij een afhaalpunt afhalen.
 
UPS systeem is echt drama inderdaad…… heb ook ooit geprobeerd een app te installeren; om het werkend te krijgen wordt er uiteindelijk zelfs een code via de post gestuurd… pfff, nee ben helemaal klaar met die app; dan maar gewoon afwachten waar en wanneer het geleverd wordt ALS ik met UPS laat bezorgen.. 😑
 
Blij dat het dit keer niet aan mezelf ligt, ik voel me wel vaker een anachronisme in deze (post)moderne wereld... :beard:
 
Precies dezelfde ervaring met ups vorige maand. Gekmakenende foutmeldingen online, waarmee je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
Hele zending is uiteindelijk retour naar thomann.de gegaan omdat ik 2 maal niet thuis was en niets kon wijzigen in de aflevering.
Paar dagen later gebeld door hun klantenservice en dat gesprek werd na enkele minuten ineens afgebroken. Volkomen bizarre ervaring als geheel. Als je het als filmscript zou opschrijven, zou het op de dystopische SF stapel belanden.
 
Laatst gewijzigd:
Oh - voor mij moet het ook van Thomann vandaan komen...
Volgende keer DHL aanvinken als bezorger. Gaat hier altijd goed, maar schijnt niet overal zo te zijn.
 
Precies dezelfde ervaring met ups vorige maand. Gekmakenende foutmeldingen online, waarmee je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
Hele zending is uiteindelijk retour naar thomann.de gegaan omdat ik 2 maal niet thuis was en niets kon wijzigen in de aflevering.
Paar dagen later gebeld door hun klantenservice en dat gesprek werd na enkele minuten ineens afgebroken. Volkomen bizarre ervaring als geheel. Als je het als filmscript zou opschrijven, zou het op de dystopische SF stapel belanden.
Wat een vreemd verhaal, vervelend zeg, da's voor het eerst dat ik hoor dat bij Thomann zoiets gebeurt, meestal gaat het wel goed bij hun.
 
@krautrock1958 volgens mij heeft @levka het over de klantenservice van UPS
Ja inderdaad.
Over thomann.de op zich niets te klagen, maar standaard gebruiken ze ups voor verzending naar NL en daar ben ik nu wel klaar mee.
Ah oké, er staat dat de hele zending retour was gegaan naar Thomann en een paar dagen later werd er door hun klantenservice gebeld dus het klonk voor mij alsof dit de klantenservice van Thomann was.
 
Back
Top