Cirklon 2

Prijs
2550 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw
Levering
Afhalen
Standplaats
gent

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
Lid sinds
12 juli 2002
Berichten
2.094
Locatie
YOU
Vorige advertentie stond per ongeluk al als verkocht gemarkeerd en kan dus lijkbaar mijn advertenite niet meer aanpasen
Cirklon 2 :2550 €
Ik verkoop mijn cirklon omdat ik er nu namelijk 2 heb ☺️.
Het is dus een cirklon 2 en in perfecte staat , however tussen de eerste batch cirklons zaten er een paar bij met brakke batterijen die na een jaar al leeg waren en dit is er dus een van .
De batterij is nog niet vervangen en indien je dit doet is enige voorzichtigheid wel geboden omdat de batterijhouder gemakkelijk loskomt , zie cirklon forum voor verdere info of you tube ( sequentix change battery ) .
Je kan dus wel saven naar de interne of externe sd maar dus niet naar de flashram ( lege batterij )
De cirklon kan alleen afgehaald worden in gent aangezien ik binnenkort op reis vertrek ( vrijdag 3 nov) De cirklon staat bij mijn broer en die kent er de balllen van , dus voor een testdrive lees je best eens de manual en breng wat outboard gear mee ( volcas etc…) , al mijn gearstaat momenteel gestockeerd .
Tenzij je een maandje of 2 kan wachten dan ben ik terug en kan ik wat uitleg geven , of voor3 november .
Fotos volgen
prijs 2500
Geen zin om 4 jaar te wachten , gewoon kopen
 

Attachments

  • IMG_0603.JPG
    IMG_0603.JPG
    196,3 KB · Bekeken: 415
  • IMG_0601.JPG
    IMG_0601.JPG
    192,9 KB · Bekeken: 236
  • IMG_0606.JPG
    IMG_0606.JPG
    120,2 KB · Bekeken: 245
Beste sequencer op deze planeet voor slechts 2500 en geen 4-5 jaar wachttijd .
Te gek man !
 
En nog maar eens een bumpje .
ZEg nu zelf , 2500 is toch echt wel een knalprijs , ga je echt niet vinden op sites reverb.com en ebay
Verkeerd in nieuwtstaat en is uitvoerig te testen met een kopje koffie -thee
 
Prijs drop naar 2350 voor near mint cirklon , uitvoerig te testen .
Spotprijs en je hoeft geen 4 jaar te wachten
 
Back
Top