Het Black Friday 2023 VST plugin aanbiedingen draadje

Cherry Audio Polymode voor 5 dollar

Dan kun je beter voor de humble bundle gaan. €18,87 voor onder andere de Polymode, maar ook nog de Mercury 4, Eight Voice en de DCO-106.
Daarnaast heb je ook nog een hele berg aan samples en loops erbij
 
  • Duimpje
Duimpjes: fpa
Laatst gewijzigd:
  • Duimpje
Duimpjes: fpa
Ik heb al op KVR gelezen dat NI gestopt is met de standalone versie en het niet meer aangeboden wordt, en iedereen maar weer verzocht is om hem in Reaktor op te starten. Wat een flut bedrijf is het ook, bijna niks is resizable bij hun, je moet er echt een loep bij kopen.


ff snel tussendoor. waar is NI mee bezig... goed, wat Super 8, als vst plugin, klinkt erg goed. (en als Reaktor). ze gooien nog al weg.
 
D16 geeft 50% korting op alles.

En deze (zeer) interessante deal van D16 bij Plug-In Boutique
 
D16 geeft 50% korting op alles.

En deze (zeer) interessante deal van D16 bij Plug-In Boutique
@VasC Ik was dit forumdraadje begonnen met deze aanbieding.
Er is nog een interessante bundel via d-fusedsounds. Antresol, Redoptor 2 & Toraverb 2 voor 49 euro:
En let op dat er via de D16 website wel 50% korting is, maar via Audiodeluxe, JJRshop en PB soms tot 70% voor hetzelfde product.
JRR: JRRshop.com | Manufacturers
AD: Site
PB: Buy D16 Group VST Plugins, D16 Group Instruments and Effects, Download
 
Zo krijg ik m’n Sonnox en ssl collectie toch lekker bij elkaar voor vre weinag ;)

Thanks voor de tips peeps!
 
Physical Audio heeft eveneens een BF sale; 40%;

 
Polyverse heeft 50% korting en voor de Comet reverb alleen vandaag 80% korting. Ik heb zelf de Supermodal plugin en de gratis Wider. Is mooi spul wat ze hebben.

 
GForce M-Tron Pro IV voor slechts 12,99 euro. Met code Nov23 gaat er nog 1,30 euro af.

 
  • Duimpje
Duimpjes: fpa
Polyverse heeft 50% korting en voor de Comet reverb alleen vandaag 80% korting. Ik heb zelf de Supermodal plugin en de gratis Wider. Is mooi spul wat ze hebben.

Die demo van supermodal vond ik erg tof. Die widener vond ik helemaal niks eerlijk gezegd.
 
GForce M-Tron Pro IV voor slechts 12,99 euro. Met code Nov23 gaat er nog 1,30 euro af.

Pfft als dat een legale site is (kan bijna niet toch met zon prijs??/) dan is het de deal van het jaar. Mtron Pro IV is erg goed.
 
Pfft als dat een legale site is (kan bijna niet toch met zon prijs??/) dan is het de deal van het jaar. Mtron Pr@Septic

@Septic Dit is een prima legale site hoor. Zit in Italië. Ze doen er alleen net iets langer over om je licentie te leveren. Meestal een paar uur. Gewoon doen!

Ik ga hier natuurlijk geen illegale websites posten! :-)
 
Laatst gewijzigd:
@Septic Dit is een prima legale site hoor. Zit in Italië. Ze doen er alleen net iets langer over om je licentie te leveren. Meestal een paar uur. Gewoon doen!

Ik ga hier natuurlijk geen illegale websites posten! :-)
Daar ga ik ook niet vanuit, maar mijn alarm gaat wel af bij dit soort reducties in prijs op een site die lijkt alsof ie door AI in elkaar is gezet :)
 
Back
Top