Het Black Friday 2023 VST plugin aanbiedingen draadje

Bij Avenger is het nu 33% korting op al hun producten. Vul in FRIDAY bij het uit checken. Overigens is ook de Avenger 2 net uitgekomen. De upgrade van 1 naar 2 is €80 met de korting.
Wel opletten met Avenger, vaak kan je plugins weer verkopen als je na verloop van tijd wat anders wil of 'm weinig gebruikt alleen bij Avenger vragen ze voor die administratieve aktie 50 euro waardoor het doorverkopen van je licentie zo ongeveer onmogelijk wordt gemaakt, ik kreeg de mijne ook niet verkocht behalve voor een bedrag van rond de 50 euro of lager.
Ze zeiden ook per mail dat ze er niet happig op waren om een licentie over te schrijven, ik koop niets meer van ze.
 
Laatst gewijzigd:
Zou kunnen, voor mij geen issue omdat alles hier sowieso aan internet hangt en ik hem bovendien heb geactiveerd op een iLok dongle.
 
Ik heb Seventh Heaven (Bricasti M7) ook nog maar even gehaald voor $49.


Voor de High rollers: Native Bundles | TC Electronic Store
Als je dan toch voor goede verbs wilt gaan, zon system 6000 bundle is ook wel vet. Ik zit te twijfelen over die elite bundle, heel de hap voor 599 :D
Maar wss is alleen MD4 HD en VSS4 HD genoeg, eventueel met die Mastering HD Native bundle voor 59.
Maar die tc flangers enzo lijken me ook wel cool en die Nonlin 2 Verb.

Overigs kan je een voucher van 10% krijgen na elke LS verb aankoop, kan je ook stacken tot 80% oid op een gegeven moment.
De volgende keer tai chi lite, dan cinematic rooms, dan de pro versies enzo :D
 
Maat van me had de hardware bricasti erg dik. Toen ik er achter kwam verleden jaar dat 7th heaven er was wel serieus naar gekeken (en vet) maar prijzig.. misschien kun je wel leuk updaten vanaf het instap model?

Van T.c Electronic’s zijn deze ook wel Nice.
nu flink in de aanbieding met hardware controllers!



 
die tc controllers zijn wel erg mooi, maar ook erg klein. Kijk maar eventjes op fotos met een hand erbij, erg priegelig.
 
Ik heb geen plek meer maar ik vind formaat prima. zitten gaan patch kabels op dat scheelt ;)
Screenshot 2023-11-25 at 21.46.11.png
 
Atlas 2 Main - Algonaut ook voor de helft. Weet niet meer waarom, maar heb een tijd terug Atlas boven XO verkozen. Heb zelf een map met mijn Goldbaby en Samples from Mars drumsamples die door Atlas gelezen kan worden.
Ik had ook voor Atlas gekozen, reden was dat Atlas polyritmes ondersteund, xo (destijds) niet maar Xo heeft dan weer meer sound design mogelijkheden, over de hele linie vind ik ze redelijk gelijk.
 
Ik had ook voor Atlas gekozen, reden was dat Atlas polyritmes ondersteund, xo (destijds) niet maar Xo heeft dan weer meer sound design mogelijkheden, over de hele linie vind ik ze redelijk gelijk.
Ja, ik heb XO en hoop echt dat in een update andere time sigs dan 4/4 worden ondersteund en grotere menu for selectieve folder filtering (als je nu veel aparte folders hebt is het menu te klein).
 
Voor peeps die nog niet bekend zijn met Kilohearts.

GRATIS instap met heel veel modules.
Zijn deze tegenwoordig niet standaard gratis? Phase Plant is een mooi stukje software vindt het wel jammer dat je nog aardig bij dient te betalen voor wat “premium” effects.
 
Zijn deze tegenwoordig niet standaard gratis? Phase Plant is een mooi stukje software vindt het wel jammer dat je nog aardig bij dient te betalen voor wat “premium” effects.
Ja zijn standaard gratis MAAR we nu 30 usable plugins!

Daarnaast hebben ze ook rent to own, en een paar goede BF aanbiedingen.

Dus meer voor mensen die het niet kennen. Gratis plugs altijd goed toch
 
Ja zijn standaard gratis MAAR we nu 30 usable plugins!

Daarnaast hebben ze ook rent to own, en een paar goede BF aanbiedingen.

Dus meer voor mensen die het niet kennen. Gratis plugs altijd goed toch
tis een kwestie van smaak, ik heb die phaseplant en multipass en die paid fx allemaal geprobeerd, was er niet erg van onder de indruk. Vooral die moderne GUIs trek ik slecht.
Die gratis bundle daarentegen, daar zitten echt hele goede low cpu utils tussen. Ensemble / flanger enzo zijn cool, de trancegate en transient shaper de beste op de markt, vind ik dan. Die laaste twee gebruik ik altijd bijna, een trancegate op elke synthtrack en de transient op elke drumtrack
 
Ik heb Phaseplant ook laten gaan, maar snapheap en multipass denk ik nog over na
 
snapheap kan ik nog wel begrijpen. Persoonlijk zie ik het nut niet van een multiband fx, kan je vast leuke experimenten mee doen. Lijkt me een beetje een gimmick. Maar wie weet voor sommigen een uitkomst.
 
Back
Top