Moog MF-103S (Phaser) en MF-102S (RM) voor $9,99 elk

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Lid sinds
3 oktober 2010
Berichten
4.506
Locatie
Nijmegen
Bij JRR shop zijn 2 Moog plugins elk voor een tientje in de aanbieding:

1693897482500.png


 
dat is een mooie prijs. die ga ik binnen halen, Thanks!

was bij Jrr nog ni ergens een kortingscode ook? ben die vergeten
 
goed spul hoor gasten, ik heb die hele fooger suite en gebruik ze eigenlijk altijd.
2 x 10eu zeker waard
 
Ja is Ilok

Ik heb zowel op fysieke ilok en als machine activation actief (kan dus zonder HW ilok, gewoon met de SW)
Cloudactivatie kan ook, net gechecked

1 nadeel hebben ze: 1 GUI size, die wat klein op de 4K hier, zou beter zijn met 125/150/200% opties erbij zoals bij bijv arturia
 
Pff, kut site. Ik heb ook wat bij hun gekocht in 2019, en toen ook een account aangemaakt (staat nog in mijn password manager), maar blijkbaar is mijn account verwijderd, of hebben ze een password reset gedaan. Ik kan mijn wachtwoord niet resetten (ik krijg nix binnen met opgeven mail adres) en ik kan ook geen nieuw accout aanmaken, want de verplichte captcha werkt niet (geen plaatje beschikbaar, geverifieerd in verschillende browsers en devices). Nou la ma dan.
 
Pff, kut site. Ik heb ook wat bij hun gekocht in 2019, en toen ook een account aangemaakt (staat nog in mijn password manager), maar blijkbaar is mijn account verwijderd, of hebben ze een password reset gedaan. Ik kan mijn wachtwoord niet resetten (ik krijg nix binnen met opgeven mail adres) en ik kan ook geen nieuw accout aanmaken, want de verplichte captcha werkt niet (geen plaatje beschikbaar, geverifieerd in verschillende browsers en devices). Nou la ma dan.

Bij audiodelux zelfde aanbieding. https://www.audiodeluxe.com/products/audio-plugins/moog-mf-102s-ring-modulator
 
Pff, kut site. Ik heb ook wat bij hun gekocht in 2019, en toen ook een account aangemaakt (staat nog in mijn password manager), maar blijkbaar is mijn account verwijderd, of hebben ze een password reset gedaan. Ik kan mijn wachtwoord niet resetten (ik krijg nix binnen met opgeven mail adres) en ik kan ook geen nieuw accout aanmaken, want de verplichte captcha werkt niet (geen plaatje beschikbaar, geverifieerd in verschillende browsers en devices). Nou la ma dan.
Hier hetzelfde, captcha werkt niet, ook niet in vanille browsers. Rare mensen.
 
Ja is Ilok

Ik heb zowel op fysieke ilok en als machine activation actief (kan dus zonder HW ilok, gewoon met de SW)
Cloudactivatie kan ook, net gechecked

1 nadeel hebben ze: 1 GUI size, die wat klein op de 4K hier, zou beter zijn met 125/150/200% opties erbij zoals bij bijv arturia

Thanks!
Ik snap de beveiligingen tegen de boefjes, maar irritant vind ik het wel. Cloudactivatie is oke.
 
Back
Top