Niet geschoten is altijd mis: challenge, doe mee!

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.788
Locatie
Streek rond Herentals - België
Ik zat net wat in t stof te graven en kwam deze scary noise / industrial opname tegen.
Ik denk dat het een volca FM is die midi krijgt van de moog sub 37 sequencer, terwijl ie zelf loopt.

De opname is all yours: tweak, sample, gebruik, laat je inspireren. Ik werd weggeblazen toen t uit de speakers kwam, dat weet ik nog wel.

Voor je luistert een waarschuwing: ja als je er bang van wordt, heb je t goed gevoeld :)

@vink style denk ik dan
 
Ik zat net wat in t stof te graven en kwam deze scary noise / industrial opname tegen.
Ik denk dat het een volca FM is die midi krijgt van de moog sub 37 sequencer, terwijl ie zelf loopt.

De opname is all yours: tweak, sample, gebruik, laat je inspireren. Ik werd weggeblazen toen t uit de speakers kwam, dat weet ik nog wel.

Voor je luistert een waarschuwing: ja als je er bang van wordt, heb je t goed gevoeld :)
Bekijk bijlage 3838711
@vink style denk ik dan
Klinkt lekker! Wil ik best eens wat mee proberen voor de gein :D
 
@klinkske wow dat klinkt erg goed!

EDIT: ik heb pas geleden nog een track van je gebruikt... alleen om te oefenen, waarbij ik je stem heb vervangen door het elastiek geluid van @Laboratorio Incognito, dus speelt zoals je stem... en de bas door en yahabar opname (van YT). zeepbel, dacht ik... waarom die eens gedownload heb, om die door RipX (de volledige versie) te halen, weet ik niet meer. maar hij stond er nog, dus geseperaard, en nu eens eindelik iets met RipX beter iets gedaan, dan ooit.. al is het simpel, was altijd te gefocust op iets anders dat ik wilde, maar moet dat ding toch eens van de grond af leren (wat ik ook niet hielp, dat ze het hele programma veranderd hebben, of helemaal, de workflow). zal m eens delen met je..
 
Laatst gewijzigd:
Klinkt lekker hoor :D
Hier wordt ik alleen maar vrolijk van i.p.v. bang.
Wellicht heb ik zulke geluiden al te vaak gehoord bij horrorfilms :doei:
 
Ik ga deze vanavond na t optreden van trentemoller ff m’n digitakt inprakken en kijken of ik er wat mee kan, denk t wel, lekkere smerige en industriële sfeer zit erin!
 
ik heb er wel lol mee gemaakt.
Letterlijk een uur en 10 minuten prutsen, dus stel je er niet te veel van voor.
het is maar om te lachen XD
Bekijk bijlage 3838730
oeioeioei, om zoiets in elkaar te steken heb ik 2 weken nodig :D
Ik had er geen beukertje in verwacht, wel geinig :okdan:
 
haha oorsmeltend die bursts. Die extra geluiden zijn wel interessant zeg! benieuwd wat t is, lijkt stem
 
er zit vast wat compressie op dan? :D ik luisterde wel op andere monitors daarstraks, dat kan ook
 
De scary sounds van klinske waren een leuke uitdaging om er wat mee te doen, ik heb er een wat rustiger track van gebrouwen.
Ik heb de file in Simpler gegooid en manual wat er in geknipt en een beetje mee gepield in Simpler en clips van gemaakt, ik heb er een passende, krakkemikkige beat bij gemaakt, een paar vage akkoorden op de piano vst erbij en wat scary vocals om in de sfeer te blijven.
 

Attachments

  • No escape from Klinkske's sounds.mp3
    6,7 MB
Aangenaam verrast met t aantal durvers! Dikke glimlach hier, dank jullie allen :D Maakt me echt gelukkig
 
Leuk om blijdschap te veroorzaken. We komen de tracks graag live spelen op klinkfest 2024 🤣🤘🤘🤘
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top