Tracktion Hyperion VST voor 25 dollar

Tracktion Wavesequencer Hyperion voor 25 us dollar op jrrshop. Geen geld.


aha die wilde ook net plaatsen, voor dit bedrag zeker het waard. en voor meer ook. maar het is niet plugin die me van mijn voeten sleept (....), wellicht wanneer ik m gebruiken ga.

met al die sales van Tracktion, voor deze bedragen, kun je uiteindelik een mooie kollektie erg goede en unieke synths krijgen. want dat blijft ondanks mijn 'bedenkingen', hyperion zeker.

en gekocht... nu..
 
Laatst gewijzigd:
Tjonge, ik heb deze synth links laten liggen omdat ik niet zo van het modulaire werken ben. Voor 25 dollar wilde ik wel een gokje wagen. Hij werkt makkelijker dan gedacht en wat klinkt deze Hyperion fantastisch zeg. Ben er nu een paar uur mee aan het werken en hij is echt vet. Hoe zwaarder je CPU des te gekker kun je het maken. Wave oscillators, FM oscillators, Granulaties, blabla, grenzeloos. Mooie factory presets en daarnaast handige init patches om van daaruit lagen op te bouwen en ga zo maar door. Oneindige mogelijkheden De GUI mag wat mij betreft wat handiger. Minder kliks en daardoor minder vertragend als je creatief bezig bent. Ik vind dit weer een erg leuke ontdekking. Voor mensen die ambient maken sowieso ook een aanrader.
 
Ben wel fan van Tracktion maar ben bang dat dit te veel op Bitwig's the Grid lijkt, en daar heb ik al amper tijd en geduld voor. Ik hoop op Spacecraft 2 die is aangekondigd, weet nog niet wanneer die uit komt.
 
Lijkt me erg leuk, maar te tijdrovend voor mij..
 
Back
Top